En fredag utan all media

 
 SUPER FARMOR BLOGG
Fredag 
 GRATTIS 
  
 190322
 
Kennet & Kent
  
 DAGENS  CITAT
 Hoppar över den i dag
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är jag lite uppgiven då det är strul för mig från Com Hem.  Jag har ingen kontackt
med nätet  det är dött. Jag har tvätt
också så jag går ner med den
Får invänta en stund
Går och hnget
tvätten. 
 
Nu kaan jag
ringa. Får prata med en
tjej som sliter massor, i en timme
håller vi på. Startar om, igen. Riset på
modemet. Kollar, startar om huvud boxen.
Inget funkar. Lägger på, jagar min svärson. Ber han komma och hjälpa mig. Hämtar han och Linus. Ringer igen till Com Hem ger luren till Thomas. Jag hämtar tvätten. 
 
Dom snackar fortfarande nr jag kommer upp. Skall byta laptop till Ashanis. Thomas
måste ju ha sin. Ringer upp igen
lämnar ny adress, sen skall
dom nu jobba på det.. 
Hur länge då? 
24 timmar. 
 
Okej 
Jag ringer
Min man och berättar, 
Du har inge nät eller tv när du
kommer hem. Så du vet. Inget vi kan göra
något åt. Nu kör jag hem dom till sjukstugan. 
He. M för en lunch och jag får läsa en bok ock lyssna på musik. Att blogga via mobilen ät inte optimalt, liten text, svårt att se om jag skriver fel. Jobbigt bara. 
 
Nu har jag inget val då jag bara har min sterio och en bok. Når min man kommer och efter hans dusch och så tar vi oss en sväng 
till Skärholmen för att se om det
fins teckbyxor till min man. 
Kan vara svårt att
hitta. Hoppas. 
 
Vi äter middag
på Heron innan vi tar
oss hem. Vi har fortfarande inget
Internet. Vi tar lite fredagsmys med lite 
glass och chips. Min man tittar på skidor på
moblilen, inte så kul man ser inget. Jag känner mig lite off så jaag tar min dag och lägger mig. Så god natt till dig. 
 
 GOD NATT 
 
 HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
 
  SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0