Har fått tiden nu

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190312
 
Viktoria
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall man gå upp och börja denna dag med smärta Hugo i foten,
jag fattar inte vad det kan vara, jag hatar detta. Jävla skit vad
det är jobbigt. Natten har varit ganska bra med lite
värk, men jag sov dom fyra första timmarna i
alla fall, tack vare min medicin som jag
fick i fredags.
  
 
Ingen bra lösning men det
är så jag har det nu. Jag behöver
verkligen få detta fixat nu, med det menar
jag att man kan få reda på vad det är och hur jag
stoppar smärtan. Detta är ju inte så kul och jag vill inte
ha det så här. Helvete vad jobbigt detta blir.
 
 
 
Jag skall ta lite frukost så jag kan hitta en inre styrka
någon stans. Det är bara att hålla tungan rätt i
munnen och så kan jag försöka ta en
dag i taget. Det är ju bara att
hoppas på den  svenska
vården.
 
 
Jag skall åka upp till
VC efter lunch och lämna prover
så får jag väl se om jag har en infektion eller
inte. Min läkare som ringde mig säger att jag måste få
en kallelse till Skärholmen nu så blir det bra tycker han eller hur.
Ja jag tar lunch makaroner med majs det slinker ner bra. Så nu kan jag
ta mig till VC. Provtagning.
 
 
Tjejen som tog provet var duktig, eller ja hon var bra men jag har ju
bra kärl. Så det skall inte vara svårt att ta på mig. Jag får också
mitt intyg om sjukskrivning, hur skall jag få dagarna att gå 
utan att dö i smärta? Jag har så ont. Kommer hem
och det är väl inte lättar nu heller. Jag har fått
brev från klinik 4, min tid när jag skall
vara där. Lite hopp tänds med  det
är katastrof i min skalle och nu
kan jag lova att jag själv har
massa konstiga
sjukdomar.
 
 
Jag tror att
mitt huvud är full med
katastrof tankar. Helt i onödan säkert
men vad skall jag göra. Min husläkare kan ju inte
ens komma med något svar, så jag hoppas bara det går att fixa.
Nu skall jag sova lite jag är trött av smärtan och vill bara att dagarna går.
Fort som fan.
 
Jag får ett kort besök av Thomas han skall hämta deras barnstol
som jag hade, varför vet jag inte men den är här. Han skall
bara hämta den så det är bara tack och hej, han har
spelat badminton och är trött. Så jag säger
hej och hej då. Sen skall man titta
på film.
 
 
Det är en Indianfilm, Hostiles
om en hövding som varit fånge i 7 år och
nu är han döende och skall hem till Montana. Han har
sin son och dennes familj med sig. Den är bra och  Jag älskar att
se sådana filmer som handlar om indianer, en väldigt stark känsla har
jag för vissa stammars kultur.
 
 
Nå väl trött blir jag för nu är klockan över 23 så jag skall nog
sova nu. Jag hoppas på en bra natt med bra
sömn och INGEN värk i benet.
Hoppas
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
  SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0