ja jag jobbar

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190306
 
Ebba & Ebbe
 
 
  DAGENS  CITAT
 
  
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är vi mitt i arbetsveckan, lillördag.
Det innebär ett kvällspass med mig så det är
inget annat som händer. Jo min man skall komma hem
det är ju kul. Men som vanligt tar jag mig samman nu på morgonen
och ser till att få en helt vanlig och bra morgon som bara jag kan ha, 
 
 
Jag bör starta med frukost och sitta i lugn och ro med min frukost.
Jag känner att det är bara att sitta och njuta av detta. Min
sköna morgon skall ta en titt på nyheter och på
Facebook. Det är njutnings tid för mig
man får en balans i sinnet av
detta. Jag hoppas
du har det bra
också.
 
 
Så då skall man
in i duschen och värma
upp kroppen lite. På med kläder
så man håller sig varm. Så då kör jag.
Jag tänker på att kanske fara i väg och handla,
men det är stressigt. Men jag måste, kommer till
Willys 10.00, kommer tillbaka 10.13 så det gick fort och
kosta 700 kronor dyra minutrar.
 
 
 
Så var det ju klart och jag kan äta lite lunch så det blir bra.
Skall nu åka till jobbet,12.20 det är bara att dra i väg.
Jag skall jobba med Emade och det kommer att
bli kul. Allt kommer på plats och jag känner
att vi har fixar det mesta, jag tror att jag
kommer att ha en bra kväll.
 
 
Jag får ett sådant fint besök i dag, strax
efter tre kommer min lilla rödtott, Hon
heter Haylie och har varit på 
sjukhuset. Allt är ok med
henne. Jag fick krama
på henne i alla
fall.
 
Jag har ju två
som är rödhåriga, så det
är jag mycket stolt över. Hoppas att
jag kan få träffa min fina kille också, Lukas.
Hoppas dom vuxna kan se de enda rätta för han, jag vet
ju att han vill träffa sin pappa och sina syskon. Och Amanda så
klart. Ja det är så taskigt att barn inte får sin rätt till båda föräldrarna.
 
 
 
Vi kör på och middagen övergår till kvälls rutiner, jag
stänger INTE av någon tv. Här skall de få titta
om dom vill. Jag skall bara se till att de
som är trötta får sova. Och det är ju
bara bra.
 
Nu kan vi allt se ett slut på denna dag.
Jag hoppas att vi alla kan se ett slut på dagen.
Känner en viss irritation, inte sån som man blir arg
nej nej, hopplös känsla. Att inte kunna ge sån info så boende
kan släppa taget om ältandet , och bara se att allt är ok. Ja jag jobbar
hårt för att försöka men det  fungerar inte. Jag slutar nu, lämnar problemet till
natten.
 
Hemma och nu slall jag sova.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0