Kurs på jobbet

 
 SUPER FARMOR BLOGG
vecka 12 dag 77 på året
 
 GRATTIS 
 
 
 190318
 
Edvard & Edmund
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en utvärdering på mitt ben med vila, inte så bra
som jag velat. Bättre men långt i från bra. Har svårt att
vända mig under natten för det gör ont, vet inte
riktigt hur jag skall ligga, men det får lov
att fungera  så det är bara att
bita i det sura äpplet. Hur
jobbigt som helst.
 
 
Nå väl min frukost då,
jag skall ju ta mig en stund och
så skall jag väl läsa lite på datorn men
internet  är nere, tydligen hela Tumba, min dotter
har inget heller typiskt. Men det kommer nog i gång senare.
Jag skall åka till Huddinge vid 11 tiden så jag kan lämna min klocka på
batteri byte.
 
 
Nu när jag har detta på G att jag skall till Huddinge centrum banga jag ur.
Jag pallar inte att gå så mycket med mitt onda ben, jag blir så less 
på smärtan så i dag är jag ingen rolig person. Jag inväntar
min tid till kursen och det blir bättra så. Tar lite lunch.
Så det är bara att vänta ett tag. Jag hoppas
att det är bra människor på jobbet i
dag. Hilda skall gå på kurs
och Christina.
 
 
Så kommer Leena,
Inga, Pia, Emma och alla
andra. Det är i alla fall fem avdelningar
så minst tre från alla och så de som är lediga och
natten. Vi var ett stiligt gäng som satt här och lyssna på
Leena och Inga. Så klockrena kommentarer dom har. Man
kommer att lära sig massor och det är bara kul. Det blir fika
klockan 14.00 så jag klarar mig tills jag kommer hem.
 
 
Så kursen slutar 15.15 i dag och det var ju bra, då kan jag allt hämta
sonen från jobbet. Han slutar 16 och det är ju på vägen nu
mera då han jobbar i Fittja. Så då kan jag köra hem
smärtan är på topp och jag känner mig
väldigt irriterad för det gör så
jävla ont.
Hemma igen och
jag vill bara gräva  ner
mig. Hur smart är detta? Jävla
smärta. Jag sätter mig i soffan och har lite
slapp tid. Vi skall äta när Ashani kommer så jag har inge
bråttomt med middagen. Pratar lite med Camilla som har ett nytt
jobb. Hur det gick och så.
 
 
Det har gått bra för henne och hon kommer att komma in i teamet
fort tror jag. Hon har lite skinn på näsan så det kan ju vara bra.
Så är det bra med Thomas och Linus. Ja det låter sig
höras. Då är det ju bra med det, jag skall titta
på Dr Phil och så lite på poliserna i 
Södertälje och Stockholm.
Så det kan bli.
 
 
Maten intagen vid
21.00 lite sent eller mycket
sen. Detta är mindre bra då jag kan få
väldiga magkramper. Nu är det nere och jag kan
fortsätta min kväll. Så som ta en kaffe och titta på tv,
spännande liv. NOT.
 
Mot sängen och hoppas på en god sömn.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
  SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0