Läkarbesök igen

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190308
 
Siv & Saga
 
Internationella kvinnodagen 
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja det är fredag och internationella kvinnodagen. Det var ju
en kombo som kan duga. Jag skall nu se till att ta tag i 
min dag så bra som jag bara kana och vill. Jag är
inte på det bästa humöret utan jag håller
på att riktigt bli grinig Hugo.
Huvudvärk och ont i
hela min kropp.
Fan
 
 
Skall ta
min frukost och
njuta av den. Jag har även
kokat kaffe det kommer att bli super
gott och jag kommer att känna mig bättre. Jag
har lite annat att stå i och försöka att ta tag i. Det är då
så att jag kommer att försöka nå en sköterska på VC Storvreten och
även då kirurgmottagningen i Skärholmen.  Så konstigt att dom inte hör av sig.
 
 
Jag jag skall kolla upp detta så jag hoppas att det blir ett bra slut
på detta också. Men då skall jag starta dagen. Det blir att gå
till läkaren och fråga varför det tar sån tid att få komma
till Klinik 4 i Skärholmen, det blev lite snack om
detta och penicillin plus lite starka
värktabletter till min natt.
 
 
Ja jag får väl vänta med att 
få ett svar eller rent av en tid, jag kommer
att vara grinig om det tar ett år för så här jävla ont
kan jag inte ha. Så då skall jag bara kolla läget med mottagningen
igen nu då. Så trött på detta, nu är jag och hämtar mediciner igen, skall väl
bara se till att få mina andra mediciner utskrivna så jag har hela kalaset klart.
 
Det är så jobbigt att allt är så krångligt. Nä det är bara att ta tag i dagen.
Det innebär att Jag nu skall ta en lunch och det blir påsen från
Allévo, jo jag tänkte köra lite av detta. Men efter som jag 
fick pennecelin så vet jag inte skall nog bara ta
det nästa vecka. En smakpåse blir det.
Så nu skall jag åter få lite panik
och illamående.
 
Det är något som är 
fel och galet. Varför gör det
så jävla ont. Har ingen som helst lust
med detta. Lägger mig på soffan och tittar
lite på tv, vad annat kan jag göra. Det är deppigt
värre i dag. Lite kaffe gör nog gott så kan jag bara invänta
min man som kommer hem i eftermiddag.
 
 
Ja jag har fixat middag och jag känner att det är bra och vi skall
ha en gryta massa gott i detta och det gillar jag, det får sakta
puttra på spisen en och en halv timme. Först kött,
rotfrukter, potatis. Lite senare lägger jag i
lite paprika och lök. Det blir så gott.
Och min man kommer till
slut och det är
ju bra.
 
 
Vi skall göra
kväll och jag skall
hämta Ashani 19.30 i Haninge.
Hon jobbar och hon skall köra bil hem.
Hon skall ju köra upp snart så det är viktigt att
hon kommer och tränar. Så nu skall jag bar fin slipa hennes
körande. Parkera och backa skall vi träna på det är viktigt. 
Sen är hon klar.
 
Vi är hemma igen straxt efter åtta så det känns bra.
Skall nu bara slappa lite och ha en soft kväll.
Det är jag värd.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
  Det är ord som är bra.
 SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0