Lämna Bee igen.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190228
 
Maria
 
 
Till minne av Olof Palme
 
  DAGENS  CITAT
 
  
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är bara att köra i dag, jag skall bara se
till att de tittar på min bil på Messes i dag det är viktigt
då jag skall ha den och att det är ett måste. Så det står på 
min agenda i dag. Det står även tvättstuga och det är vad jag
känner för i dag ...NOT. Men det är bara så så det är att hålla i sig
hårt. Jag hoppas att jag nu kan starta på ruta ett och fixa med morgon
rutiner först. Vaska kroppen och själen. På men kläder och så ut till köket
här skall fixas med frukost. Så är det så blir det.
 
 
Sitter och ser hur det ljusnar och allt känns bara bra med allt runt omkring.
har fått 4 grader mot huset i skugga, solen ligger där fast inte mot
huset då. Det är så bra att ha det så och att allt runt omkring
lyser upp sig. Det blåser lite i dag trätopparna vajar det
ser inte så varmt ut men vad gör väl det ? Solen
är uppe och det är det som jag räknar. Jag
behöver inte vara ute direkt. Så nu skall 
jag tinga Klinik 4 och se vad de
kommer fram till.
 
 
 
Det är ju konstigt
att man inte kan komma
fram till Klinik 4 via telefon.Dom 
har inga tider att ge så då har man inte
öppet för förfrågningar heller. Vilken konstig klinik.
Jag mejlar så får jag se om man får svar då. Skulle vara
lite kul kan jag tycka. Jag skall nog  se vad som kan hända här då.
 
 
Så nu är jag på G till Messes verkstad och se om jag kan lämna Bee där.
Han skall kolla vad det är för fel på bromsarna, hoppas på en
sten bara Men är ju konstigt att den skall sitta där efter
dom redan varit där och tittat på bromstrumman.
Det är ju fan så konstigt. Men jag går till
sjukstugan och tar en kaffe, det låter
som en bra ide. Camilla kan
ju köra mig hem sen.
 
 
Lite kaffe, en lunch och
två avsnitt av shadow hunters Jag
passar på att snacka med samordnaren
på jobbet om min semester. Så min förmiddag / lunch
blev bra trotts att Bee inte är med mig. Ja Camilla och Linus,
som förövrigt är lite piggare och nästan feberfri, kör mig hem. Det var
väldigt snällt av dom. Jag skall ju ha tvättstuga i dag och det är ju inte vad jag
längtar till men ett tragiskt måste. 
 
 
Så Juhani hjälper mig ner med kassarna och sen skall han till sitt jobb.
Jag hoppas att det går bra för han i dag och att han inte blir så
sen hem i kväll. Jag kör med tvätten och det är bara att
åka upp och ner, Det är snart dags för andra
omgången med att hänga. Det var mest 
handdukar och lakan i dag. Så det
blir massor att torka i
tummlaren.
 
Då skall man vara
klar och jag skall väl fixa middag.
Det blir wok med kyckling och nudlar. Det var
inte i går, men det kan gå i alla fall. Jag skall nog se till att
det blir bra smak på detta. Jag fixar middagen och den är helt OK.
Men det återstår att se om barnen gillar den.
 
 
Vilken fin dag det har varit i dag, jag ångra hårt att man
hart varit i tvättstugan. Visst det var blåsigt men det 
är inget att bry sig om, det är ju februari. Men
då är det väl bara att gå vidare i 
kvällen, lite tv och så ...
somnar jag.
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0