UGGLA KVÄLL

 
SUPER FARMOR BLOGG
LÖRDAG 
GRATTIS
 
 
190323
 
Gerda & Gerd
 
 
DAGENS CITAT
 
Hoppar över i dag också. 
 
VÄÄÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är åter en dag utan social media. Vilket innebär att jag skall vara utan internet igen, det blir lite skönt. Jag har vant mig så det går
hyfsat med att skriva här så
Nu har jag en frukost att
ta tag i. Så det
är bara att
kör. 
 
Jag läser
lite för att få min
tid att gå. Det blir inte så
verst mycket jag gör. Hela alltet är
ju dött. Såå en kaffe ock hårfärgning på
Camilla kan vara något. Hon bjuder pål lunch
det var gott. Kaffe blev det också jag är så taggat för i kväll  Men nu blir det hem ett tag  
 
Ari vill inte åka in till stan för tidigt om min plan på promenad med ute kaffe blir inte av. Det blåser och det är kalt. Han går och spelar 
på hästar och sen kan vi nog åka. Det
blir en super bra parkering och nu
kan vi äta och ha trevligt. 
 
 
 
b
 
 
 
 
Så är det slut för i dag. 
 
GOD NATT 
 
HAKUNA MATATA 
 
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0