Till Liljeholmen

 

 SUPER FARMOR BLOGG
vecka 10 dag 63 på året
 
  GRATTIS 
 
 
 190304
 
Adrian & Adriana
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag skall nu ta tag i denna måndag och jag skall se om det blir
 en bra dag eller en jobbig dag. Bra dag innebär att Sanna
säger att min högra hand är OK och att vi inte skall
ses igen om det inte blir något strul. Dåligt 
innebär att jag skall få återkomma
med min hand för den inte
är OK.
 
 
Det ser grått och trist ut,
det skall vara regnblandat snö i dag.
Vilket jag inte känner för i dag. Så vad skall man
säga om detta väder, nollgradigt och ruggigt. Ja skall börja med 
duschen i dag och det kan visa sig vara bra. Kläder på och så en liten
frukost på detta. Jag hoppas att det är lugnt ett tag till inga rörelser från sonens rum.
Dom kan vakna när jag går i väg.
 
 
Då så nu skall jag ta mig till Liljeholmen och min arbetsterapeut.
Det går smidigt, inte alls många bilar. Jag är där 10.25 för
jag körde fel så klart. Vet inte vad jag tänker på. Men
jag hinner ju, köper en latte som jag kan suga på
känns bra och den var god. Får vänta ett
tag har ju tid 11.00. Så kommer hon 
och ropar upp mig.
 
 
 
Sanna tycker min hand
är OK och det är bra för jag vill nu
vara klar med detta. Jag hoppas att allt känns
fint och svullnad är obefintlig. Kul och jag är nöjd, det
är Sanna också. tack för det nu kan jag då åka hem och se till att
att få en bra eftermiddag. Ja jag skall betala när jag åker ut men det år inte.
Det är så att kameran han inte registrera min in åkning, sa tjejen som jag fick tag i.
Har nu bara att tacka för besöket och åka där ifrån.
 
 
 
Ibland känns dagen så mycket bättre efter dessa händelser.
Handen är OK och jag stod gratis i ett P garage. Vad
mer kan man begära av en bra förmiddag. Det
var i alla fall en bra förmiddag. Jag 
kommer hem och känner att 
jag kan ju äta lunch nu.
Lite kyckling.
 
 
Så jag kan snart
kackla som en kyckling med 
fem dagar med just denna fågel. Men det
är gott och jag gillar det. Så några frågor på det?
Ja sen kan jag lugnt luta mig tillbaka och titta på tv. Det är
lite repriser och det är ju tunnelbanan. Den gillar jag så är det lite
ambulanshelikoptern som man kan se på.
 
Jag skall äta middag med Camilla i dag så det blir kul. Undra vad
hon kommer att bjuda på, inte kyckling i alla fall. Jag tror
det kan vara köttfärs eller stroganoff. Jag skall vara
där klockan 18. Så då åker jag dit.
 
 
Hon har fixat stroganoff, gott.
Thomas kommer hem och vi kan äta i
lugnas ro. En kaffe efter detta och så är klockan 20.00.
Tar och plockar upp Ashani i centrum så hon slipper gå i regnet.
Dom skall äta och jag skall kolla tv, blir lite seg så jag tackar för mig
nu klockan är 22 så tack och hej.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0