Mello dags

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190309
 
Torbjörn & Torlef
 
 
  DAGENS  CITAT
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med nya utmaningar. det betyder att jag skall
bara fortsätta som jag brukar eller vad man
vanligtvis gör när man är ledig. Jag 
skall först nu ta mig en
redig frukost.
 
 
Det är då jag kan bara
Sitta här med min goda frukost
och se hur timmarna ringlar sig fram.
Vad händer i dag? Ja det återstår att se, jag
har inget planerat men för det är det inte så
att jag kan få massa att göra.
 
 
Så vi tar nu och fortsätter mot lunchen. Innan det blir
lunch kommer min dotter på en fika. Det är också
så att hon skall hjälpa till i Gustavsberg så jag
får Linus en stund. Thomas jobbar och den
tilltänkta barnvakten fick  för hinder. 
Så det blir han och jag i dag.
 
 
 
Det blir en sväng till ICA
nere vid Bremora Det är Sussie P och
Camilla som skall ha två flak av någon läsk. Jag
skall hämta det och sen blir det lunch. Linus vill ha McDonalds 
så klart så det kan ju bli det då. Han äter ju i alla fall då så vad
är problemet?
 
 
Vi skall hem och kolla på film och sen får han titta på surfplattan
en stund. Vi kanske skall måla lite det kan ju vara kul. Jag 
gillar att måla och jag gillar att ha en stund lugnt
omkring mig. Så vad skall vi äta då?
Vet ju inte när dom kommer
hem eller om dom
kommer hem.
 
 
Nu är det sent och
det blir sallad  i dag. Vet inte
riktigt när folket kommer hem men det 
skall nog bli bra. Jag kommer att köra ner
Linus och öppna åt Thomas och jag kommer stanna
där till Camilla och Ari kommer. Så det blir kaffe med Thomas och
lite kortspel. Camilla kom hem vid 18.30 tiden tror jag.
 
 
Thomas och Ari kör i väg för att hämta Thomas bil. Jag var
kvar och åt sallad. Prata lite med Camilla om dagen, så
det känns bra. Säger tack och hej och kör hemåt
vid åtta tiden. Skall titta på Mello finalen.
Jag tycker det var helt ok startfält och 
rätt låt vann.
 
 
Tar min natt med och skall lägga mig.
Trött och satans värk i benet.
Jag pallar inte detta.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
 SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0