Onsdag

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190313
 
Greger
 
 
 
  DAGENS  CITAT
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en natt med besvärliga värk är jag nu
uppe och så trött som man bara kan med
denna värk. Jag sover illa väldigt illa.
Men det är så jag har det nu och
det är INTE okej. Jag är
rätt trött i dag.
 
 
Men jag slåss
vidare med min värk
och nu skall jag få i mig lite
frukost för ny dag kräver ny energi.
Så nu sitter jag här och det är så gott med
frukost.
 
 
Någon direkt sovmorgon blev det inte.
Jag vakna nog upp där 06.20. Men
det är okej jag kan ju allt vila lite
under dagen, eller rent av
sova en stund. Det blir
som det blir i dag.
 
 
jag har fått frågan att
köra min son till en arbetsintervju
i detta regn blandade snö fall svara jag ja.
Så vi skall åka 11.00 för han vill ha lunch och så
är Ashani med så jag och hon kollar lite i affärer medans
Juhani söker jobb. Det är bra och känns bra, han vill nog ha
pengar nu. Fattig man annars.
 
 
Han skall spara till bil och allt så det är viktigt. Ja då är det bara att
invänta han och så är det mat handling, köttfärs, ägg, hårt bröd,
sallad,lök och juice till min ingefärsdricka . Så då är
vi klara och vi kan bege oss hem till oss. Här
väntar min man och han är lite putt.
Han har sovit ser jag. Jag
fixar kaffe och så är
allt bra.
 
 
För bereder middag.
Köttfärslimpa med ost i. Det är
länge sen och det är gott.Den blev stor
får knappt plats i sin form. Men jag tryck i hopp den
en smula. Så skjuts in i ugnen. Lite mer än 1 timme måste den
vara inne på 150 grader. Det blir potatis och brunsås.
 
 
Fixa matlådor av den i morgon. Jag tittar på Dr Phil och
så kommer min man och vi skall se på film. Det 
blir jumanji, tvåan. helt ok kan jag tycka.
Nu kickar tröttheten in och jag är
färdig att svimma.
 
 
Måste komma i säng jag är så trött
efter all smärta under dagen.
Då tackar jag för mig.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
  SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0