jobba länge sen

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190327
 
 
GRATTIS 
 
Rudolf & Ralf 
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄÄÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Dagen börjar med att jag har tvättstugan, Det är
nog det tristaste sysslan jag vet. Men det är 
bara att bita i hopp och fixa, innan jag
går dit kan jag ta lite frukost och
njuta av min morgonstund. Det
ger mig positiv energi så
det låter som en bra ide.
 
 
Det är skönt att
bara kunna njuta av en
frukost, inte för lång , inte för kort,
lagom. Alltid lagom det är bäst jag mår som
bäst då. Kan bara säga att det funkar för mig. Då har
klockan blivit 06.50 så jag skall packa i hopp min tvätt och
ta mig ner till tvättstugan.
Det är inte så mycket i dag så jag hoppas att jag kanske
kan hinna i väg och köpa en ny blender. I går kväll
skulle jag fixa min ingefära shot  men jag tappar
blendern i golvet. Hur kul var det? Inte
ett dugg och jag blev väldigt arg
på mig själv så det är helt
galet. I dag skall jag
försöka hinna
köpa en ny.
Jag hoppas att det
fungerar så jag kan ta den
med till jobbet det skulle vara fantastiskt.
Så jag skall fixa tvätten fort som sjutton i dag.
Min dotter ringer och hon har en som hon inte 
använder, jippi. Ner och hämtar den fixar min juice.
Mitt liv är räddat. Jag kan nu se fram emot mer dricka 
till folket.
 
 
Ja  då kan man vara lycklig i dag då , jag skall ta och hämta
tvätten och slänga i mig lunchen. Så klar då är det bara
att ta mig till jobbet. Kommer att vara där lagom att
hälsa på Pia och gamla kollegorna. Här kommer
då jag till jobbet. En p plats kvar det står Phia
på den :) Så skall jag lämna mitt intyg
och jag kan känna att det blir bra.
Hoppas på bra dag.
 
 
Vem jobbar jag med??
Bra Emade hon och jag jobbar
bra. Det blir kul det är 14 dagar som
man har varit hemma. Ring rostig och i obalans.
Nu är det fika och vi kan sitta med boende och fika.
Jag har så mycket att läsa och så mycket att ta in för
det är ju nu bara massa nyas saker om mina boende.
Det blir bra hoppas jag.
 
Fika blir till slut middag som senare går över i kvälls fika.
Det är så smidigt när allt kommer omkring. Jag 
hoppas att jag inte glömmer något. Det kan
ju hända så lätt. Men nu är det hem
gång på G . Tackar för i kväll och
så är jag in i bilen 21.30.
 
Hemma och då tar jag medicin och
tvättar av mig. Sängen här näst.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0