Övningskör

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190326
 
  
GRATTIS 
 
 Emanuel
 
 
DAGENS CITAT 
  
VÄÄÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej igen och nu kan jag lugnt säga att jag har det
bra med att kunna skriva med mitt tangentbord .
Jag ser bokstäverna bra och jag sitter
bra. Jag hoppas att du har stått ut
med att jag har hankat mig
fram på mobilen och att
du har fått ett nöje
ändå.
 
 
Jag skall
starta denna morgon
med en liten dusch, så jag
återkommer inom kort. Då skall jag
se till att jag får en bra dag. Jag kan ju börja
med att vara lite alert med lite viktiga saker hemma.
Det kan inte vara skoj och jag känner att jag är trött på detta.
 
 
Men vissa saker skall göras, bädda säng, dammsuga, fixa disken
torka av inne på toan, fixa i köket och så lite blomvattning .
Så då är jag klar och det blir bäst av allt. Jag kan 
också bestämma med Juhani att köra lite.
Ashani behöver köra och träna på
vissa saker så nu kommer
jag vara hård.
 
 
Ja vi ger oss ut
klockan 10.30 och det är
ju bara att köra på. Vi hamna på
vita villan på lunch, sushi, sen blev det
Södertälje och det var då lite affärer i Moraberg
som fick besök. Vi fortsätter till centrum för Ashani skall
köra lite högerregel. Så kommer vi då tillbaka till Tumba, skall
plocka Linus i dag han fråga om han fick komma till mig i dag.
Handla maten för i dag och för i morgon, jag skall ju jobba kväll
så det är bra att Ashani har sitt på det torra när hon skall
laga maten. I dag handlade jag lite kött och 
rotfrukter, skall bli gryta tills i kväll. Jag
kör hem Ashani och Linus
jag och Juhani skall
tända ljus på
gravar.
 
 
Vi kommer
hem runt 15 tiden då
är jag seg och trött.Lite kaffe
kan inte skada nu. Jag skall andas
lite och se till att få energi tillbaka.Tröttsamt
detta med övningskörning. Men det går bra och vi kan
nog se till att klara detta tills hon skall köra upp. Jag det är ganska
okej med detta och jag känner att det kan gå vägen.
 
 
Det blir sen middag då grytan skall koka länge. Men vi överlever.
Thomas plockar Linus och så är det kväll och jag skall bara
ta mig till sängen, maten var god och jag tycker att det
blev en succé denna gång också. Grytan fixar sig
själv så perfekt middag när man inte orkar
stå vid spisen.
 
Dagen till ända och jag tackar dagen i dag.
Ses i morgon.
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0