Skit dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
 vecka 11 dag 70 på året
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190311
 
Edvin & Egon
 
 
  DAGENS  CITAT
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det bara att hitta denna nya dag, vecka. Allt startar
om och jag har min långvecka framför mig. Det betyder
att jag har sex dagar att arbeta men jag jobbar även
på måndag nästa vecka. Det är tuff vecka och
så kommer hemska helgen med ett
långpass. Det är inte kul vill
jag lova.
 
 
Jag skall börja med
min frukost då jag har tvätt i
dag. Så det blir lite så där ...stressig
dag i dag. Men eftersom Juhani kan hjälpa mig
ner kommer allt gå bra. Fördel att ha tvättstuga hemma,
kan tvätta när som, nackdel att man slarvar med vikning. Fördel
med tvättstuga i fastigheten, många maskiner och allt torkar
förhoppningsvis på tre timmar. Nackdelen är att man måste konka dit
tvätten och hem den.
 
 
7.00 Nu skall jag ner till tvätten, Juhani skall hjälpa mig. Så då startar jag.
Det blir lätt fyra maskiner . Så skall allt vara tvättat. Jag får åka upp
och ner och upp och ner ett par gånger. Det är bara att göra
Jag kommer att få de mesta torrt och det glädjer mig.
Jag hoppas att jag kan få det bättre denna
gång än förra. då var 65% av
tvätten blöt.
 
 
Nå väl klar i tvätten nu.
Mitt ben är i katastrofläge av smärta och
jag vill bara kapa benet. Hur fan skall jag fixa detta
på jobbet? Jag begriper inte. Skall fixa lunch nu så jag kan
komma i väg till jobbet med detta onda skit ben. Det är ju fan inte riktigt 
att ha det så här.
 
Mot jobbet, det skall gå bra för Bee tar mig till rätt ställe. Det är bara att
följa med och se bra ut, men det är ont så här har det inte känns
förut. Jag håller på att dö och det är inte bra , inte alls bra.
Kommer på plats och snackar med samordnaren
på en gång. Jag kommer att förberedda 
henne på att jag inte kommer i
morgon. Det är bäst så.
 
 
Nu är jag på G och det är
ont för jävligt ont. Jag vill bara gråta,
detta var ingen bra ide. Hur fan tänkte jag??
Utsätta mig för detta är ju totalt galet, jag skulle ha
tagit sjukskrivningen. Jävla skit så ont det gör. Jag jobbar
med min fina kollega Hilda som är så bra och så duktig, Hon kan
i dag få lite hjälp av mig men jag gör det bästa av situationen
Tack till dig fina människa.
 
 
Ja då skall jag bara berätta att jag INTE kan jobba i morgon.
Jag kommer att dö av smärta, helvete vad ont jag har.
Jag skall bara se till att detta släpper så jag kan 
jobba lite till. Det fungerar inte det blir
bara värre, då menar jag
mycket värre.
 
Hilda sliter och
jag gör mitt bästa, skulle
bara vilja orka med mig själ också.
Vem försöker jag lura? Vem skall jag bevisa
mig för? Så jävla ont så jag tror att jag bara inte vill
längre. Dåligt val i dag, väldigt dåligt val. Jag tar komp en timme
och ser till att Hilda får 30 minuter plus. Så himla skönt. Jag kommer att
må dålig när jag åker hem men jag har prövat. Nu skall jag bara fixa detta.
För i kväll ställer Hilda upp för mig.
 
 
Ja åker hem och dör hemma, ont av smärta och ett helvete.. Vilken kväll.
Min man är hemma han har inge jobb denna vecka så han kom
hem, hur kul är inte det. Allt känns så tråkigt just nu men 
det går. Hoppas på det i alla fall. Jag känner mig
gammal och tvär sliten. Hur skall detta gå?
Nu är jag i alla fall hemma och skall 
lägga mig.
 
Jag tackar inte för denna dag.
Besvärlig och ond dag.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
 SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0