Åter igen smärta och ingen hjälp

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
  
 GRATTIS 
 
 
 190314
 
Matilda & Maud
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
  VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag återigen ta tag i en ny dag och
se till att göra den för mig, bara för mig.
Jag kommer att se till att jag skall
ha den bästa dagen för mig.
Jag skall starta dagen
med en god
frukost.
 
 
Det är ju
bara att starta och
se glad ut. Jo jag kan berätta
att min läkare, Akbar, ringde i går och berätta
något om att mina prover måste tas om. Det är något som 
inte var så bra. Vad det var får jag allt ta reda på av en sköterska i dag 
då jag skall ta nya prover. Det är intressant att se vad felet är.
 
Jo jag vet, min läkare är skit svår att höra vad han säger särskilt i
telefon. Jag kanske skall skaffa tolk, skämta går ju ha ha ha
Han är okej men långt i från hur min gamla husläkare
var. Hon nysta i allt och kolla med kollegor och gav
sig inte förens ett svar fans. Min läkare jag
har nu, funderar på vad han skall
göra nu. Kan bli frustrerad
för mig vill jag lova.
 
 
Jag söker inte läkarhjälp
om jag själv vet vad jag skall göra
eller vilken hjälp jag behöver. Det är ju klart
man vill ha en läkare som försöker  lösa problemet jag
kommer med. Men så lätt är det inte nu för tiden nu skall
man helst kunna lösa problemen själv. Knasigt.
 
 
Lunchen innan jag och Ari skall till Vårberg. Inte för att jag
tycker det är kul men Ari tycker de. Loppisen i Vårberg
känns så oseriös och skitig det är inte så kul
att gå där. Men vi åker dit, jag hitta en
käpp som jag köpte och så var
det med det. 
 
Nu skall vi till
vårdcentralen, jag skall ju
lämna mer prov. Så det är ju bara att
sitta här och vänta. Mitt numer är nu så då går jag in.
Jaså du jag skall lämna prov innan 10.00, kul kommer igen i 
morgon. Tack och hej. Jag hoppas att det är bättre lycka i morgon.
Så nu skall jag hem och ta kaffe med Ari. Får åka hit i morgon.
 
 
Ja hemma blir det kaffe och det känns bra. Jag skall bara sitta här 
och invänta kvällen skall lags lite kyckling i dag. Ja det  är rätt
tråkigt att vara så här utsatt, jag har skit ont och inget
hjälper, vad skall jag ta mig till??
 
 
Jag är färdig att hugga av
mig mitt ben, jag tycker detta är så
skit jobbigt. När jag ligger på sidan, vänster sida,
på soffan med kudde mellan benen vid knäna och en vid
foten släpper ena smärtan. Den hårt illande tandvärken i vaden och
en liten smärtlindring sker i höften.  Men jag kan ju inte ligga här och låta
musklerna förtvinar. Så sjukt som fan, har hittat mina Ipren så nu kan jag
ta dom ett par dagar.
 
Mannen kommer med iden att titta på film klockan 23, nä gubben tror inte det .
Jag skall upp i morgon för att komma till vårdcentralen så du får allt
titta själv. Jag föredrar att skita i detta och hoppa i säng nu.
Dagen är lång och jag känner att det får räcka nu.
Tack för att du var här i dag . Vi ses igen.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
 SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0