Åter till jobbet.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190515
 
 
GRATTIS 
 
Sofia & Sonja
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
 
 
Då skall man åter till jobbet, jag skall se till att jag har en 
bra dag och att mina boende är med mig. Jag vet
att jag måste duscha två stycken men det 
kommer att vara bra. Jag vill inte 
gå till jobbet då jag känner
att jag blir så ned
stämd av det.
 
 
Nä nytt jobb 
nytt liv vore ett bra
alternativ. Så det är ju
bara att leta vidare och se till att
hitta något. Det är ingen som helst rolig
sak att känna så här vill jag lova. Jag kommer
att se sanningen i vit ögat. Ha ha ha nä åter till verkligheten.
 
 
Min frukost står på tur och det skall vara exakt en njutnings
punkt varje morgon så lika idag. Det är några minuter
som jag skall ha innan jag tar tag i denna dag
och resten av kvällen också. Min man
kommer hem i dag det är ju kul.
Lite go fika i kväll kanske.
Få se vad jag
handlar.
 
 
Nu är det
mot jobbet och
en dag på Västergården ett.
Den börjar med att vi skall planera
hela dagen. Vi kommer att vara tre, vilken lyx.
Det hoppas jag att vi är efter helgens jobb också, men
i dag är i dag vi snurrar på. Det kommer att vara full fart hela dagen.
 
 
Vi har vak och vi har allt annat som skall göras. Det är inte 
okej att inte få in en extra, det är ju väldigt viktigt att
få ett fint slut. Nu skall jag sätta mig en stund
och se att den blir värdig. En luftmadrass
kommer och nu skall vi lösa detta
lilla dilemma.
 
Hen kan inte
stå eller sitta, en HD stol
skulle vara bra eller, Men det har vi inte.
Okej PH skall lösa det, titta en vickbar förtöj så bra.
Där kan man lägga hen. Så tar det 20 min så är madrassen klar.
och vi lägger tillbaka hen. Nu är det fint med renbäddat och allt. Så fint.
 
Jag blev lite sen med det är ju okej jag gör alltid klart de jag börjar på.
Så nu kan man åka hem, handlar mat och skall fylla frysen, det
blir kött, korv, fisk och pasta, ost, yoghurt. Så nu blir
det massor i frys och kyl. Ja men då åker
jag hem då. Undra om jag .......
Vad fan är nu detta??
En bil på Bee´s
plats.
 
 
Nä nu,
Vad arg jag blir.
Ringer P-bolaget och ser
till att dom kommer på rotmos.
Här skall man inte stå, jag hoppas att
att ägaren blir nöjd med böter, och att den INTE
kommer dit igen. Jag är så arg, det är inte första gången
heller. Vilka skitar, jag tror inte mina ögon. 
 
 
Är bjuden på middag på Brinken och gubben kommer dit
efter duschen, så äter vi då vid 18.30 tiden. Det är
lasagnette som bjuds med Camillas speciella
köttfärs blandning. Super gott. Jag vi tar 
så klart kaffe också, detta kommer
att smaka gott.
mums.
 
 
Vi blir inte kvar
så länge efter som
Linus skall sova och det
är skola i morgon, När jag kommer
hem är Juhani hemma. Han äter och sen
skall han nog sova. Han jobbar i morgon. Det 
är dags att göra kväll.
 
Så tack och hej
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0