Bio i kväll??

 
SUPER FARMOR BLOGG 
  
190524
 
 
GRATTIS 
 
Ivan & Vanja
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med samma yrsel, det var väl fasen också om inte
detta skall ge sig. Jag hoppas att det är bara att gå
mot bättre dagar så man kan komma igång
som vanligt med jobb. Detta är ju inte
så kul kan jag lova. Eller är jag nu
så gammal att jag måste
gå ner i tid??
 
 
Har funderat 
på detta och kan komma
fram till att så är fallet, inte så kul 
det vill man ju inte men jag behöver min
livskvalitet kvar.Jag får allt höra med en läkare och så.
Det kan ju vara bäst kanske. Ja då skall jag väl se till att man
kan göra det bästa av detta. Eller vad tror du??
 
 
Ja min dag är i gång jag har njutit av min frukost och nu är
det kaffe på min agenda. En kanske onyttig dryck men
det skiter jag i för något onyttigt kan jag få ha kvar
i mitt liv. Ja så det är ju kaffet, gott som få.
Nu tar jag en på tår också. Så kan
man njuta av morgonen.
 
 
Min son
vinglar upp och
vill att jag kör han, ja
jag vinglar själ mindre så det
kan ju gå. Han börjar 11 och jag behöver
ändå saker på Dollar store. Så då är jag ute och
det känns bra. Jag har satan så ont i mitt ben men det
går, ingen yrsel just nu och jag mår inte illa. Det känns
bara bra.
 
 
Handlar lite städmedel och så är det hem som gäller. Soffan ropar på mig.
Det är fasen inte så kul att ha värk 24 timmar per dygn. Jag tänker att
Alvedon inte hjälper, men hur hög är smärtan utan? Så man 
kan nog vara glad att den tar av det mesta av värken.
Jag hat ju starkare till kvällen. Nå väl lite
film och så nu då och invänta
min man.
 
 
Min man
vill så gärna att vi
skall se Adventure så det
är väl bara att göra. Skall hoppas
att det fixar sig under filmens gång. Men då
är det väl så att vi skall äta där, och jag kan bli lite stressad
av massa folk, när jag har ont. Så det kan vara en jobbig tur, men
det kommer nog gå bra. Så det blir en bio då.
 
Det blir sent så det är tröttsamt, vilka sendrag jag hade under
filmen, tur att det inte var massa folk i salongen.  Men
filmen var helt okej, gilla inte slutet och det kan
jag lova att det var lite tragiskt. Har du
inte sätt den ta och gör det, om du
gillar just dessa filmer.
 
Väl hemma skall jag nu rasa i säng.
 
 
GOD NATT 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0