Ett mördar pass

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190519
 
 
GRATTIS 
 
Maj & Majken
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag på G igen och jag känner bara att få sova.
Jag kommer inte att vara trött på jobbet då
jag skall vara helt med och se till att allt
är okej och flyter på. Nej det jag
fasar för är hemresan och i
morgon bitti klockan sju.
Då kommer det
vara kaos i
skallen.
 
 
Nu är det
bara att köra frukost 
och så iväg, morgon stöket
i all sin glans är klart så det är snart
dags att ta Bee vidare på äventyr i morgon
trafiken som på söndagar brukar vara obefintlig.
Så tills nästa rad, kör på med dagen.
 
Det är full fart från början natten har haft fullt upp med tre fall, 
och annat smått och gått. Jag hoppas att det är lite så
där jobbigt med gamla människor, dom är sköra och
dom har inte den bästa balansen. Men det är
bara att stötta och sen se vad det blir.
Jag jobbar med en timmis som
det var länge sen jag hade
ett passa med.
 
Morgonen går
bra tills jag kommer
till min lilla dam. Oj detta är
inte tätt hoppas hon inte blir mer
sjuk. Så det blir massa vänder fram och
åter. sen kommer hon iväg mot sjukhuset. Så bra
bättre att kolla upp henne än att inte göra det.
 
Så Yasmine och jag jobbar eftermiddag / kväll hon kommer 
vid 12 tiden. Hela dagen går åt att fixa med allt runt
omkring. Fika sen middag och så kvällsfika.
Jag går omkring  och har en väldigt
jobbig dag då mitt ben gå i
små atomer
 
Till slut är
klockan 20.30 och
jag kan få åka hem till min
sög och sova. Vad tro du händer
mig under natten? Jag har nu haft sendrag 
ungefär var 20:de minut från 01.30 till 03.45. just nu.
Så grisigt trött jag kommer att vara.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0