Grått och blåsigt

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190509
 
 
GRATTIS 
 
Reidar & Raidun
 
Europadagen
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Jaha en nu en dag som man inte vill göra något på.
Men man måste för det är så livet skall vara. 
Man jobbar och sliter till kroppen är
slut och då är det inget kvar.
Jag menar det, just nu
känner jag mig så
trött på jobb.
 
 
Jag skall 
nu starta min dag
efter duschen med att njuta
av min frukost. Min man har åkt och det
är tyst i mitt hus. Jag vill inte vara så här deppig för
det är så jobbigt, nu kan allt bli dåligt för mig. Jag bara känner
mig som skit, ont över allt totalt slut och helt galet trött.
 
 
En energiboost behöver jag som kramar. Skall sno åt
mig några på jobbet. Det kan alltid bli ett par stycken
då. Mot Huddinge och så är man på jobbet. Detta 
betyder att jag och Yasmin jobbar i hopp i dag.
Jag kommer också ha en sjuksköterskeelev
med mig i dag. Så det är bara att börja.
Ett tu tre, En dusch så här på
morgonen, Härligt.
 
 
Vi sätter oss och
fikar med några boende
de vill ha sällskap så man ser att
dom äter. Jag hoppas att det är lagom med
saker att stå i i dag. Klara till 10.30 och vi skall ta
lite luncher. Nu kommer tandhygienisten också. det bli
hela våran avdelning som skall kollas, hela sju stycken.
Sen studenten gå hem och mitt pass är snart över.
Tackar för mig.
Kommer hem, skall fixa middagen till Juhani. Jag skall på AW
med jobbet. Så kul detta kommer att bli, hoppas på
många av mina kollegor. Jag skall vara i
Huddinge 18.00 så det är bara
att rappa på.
 
Träffar Pia
Jane, Inga, Curt och
Sevim. Trevligt sällskap och så
lite skitsnack, vi är bäst f... the rest , Ha ha ha
Nä det gör man inte man snackar annat och eventuella
förbättringar. Jobb relaterat, ja så klart, alla från samma jobb blir
lätt så. God mat fint sällskap.
 
 
Det är tack och hej, jag skall jobba i morgon så jag skall köra hem Sevim och Curt.
Så jag är tvungen att gå hem nu, 21.00 Det är okej för detvar så trevligt.
Tur att man gör så här, det är viktigt att känna varan privat också.
Nu är jag hemma och skall tacka för mig sängen vill att jag
kommer och sover nu.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0