Hemma häng

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190516
 
 
GRATTIS 
 
Ronald & Ronny
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ja då är det bara att starta denna dag och se vad som
kommer av de. Jag skall inte vara så seg om jag
hade sovit i natt, mina stortå på vänster fot
har ett par gånger vikt sig under foten i
härliga sen drag. En sena mitt i
vaden har krampat så hårt
att foten vikt sig på
ett underligt sätt.
Är jag less
eller?
 
 
Tar min
frukost och skall
njuta av den, jag har lite
ont i min stortå i dag, känns att den
har krampat, fan det är sjukt, väldigt sjukt.
Ja då skall jag fixa lite efter denna goda frukost.
Skall vila först och se till att allt är bra, för mig jag skall
bara se till att jag har det bra.
 
 
Vissa människor behöver jag inte i mitt liv, massa idiotiska x
kan hoppa åt helvete. Jag vill inte ha lögnare och skit
människor omkring mig. Så ledsen så besviken.
Mitt hjärta går i tusen bitar igen, och nu
kommer det aldrig att lagas igen.
Vad är vitsen?? Har inga 
svar så .....
 
 
Lunch, det betyder lite mat kan jag tro. Jag har lite kvar sen
middagen och mat låder i går. Så lite pasta i dag också.
Borsta tänder som fasen och det betyder att
jag skall till tandläkaren, har ett hål att
se till sen kan jag vara nöjd ett
år, så då skall ja snart
åka.
 
 
Så då är det min tut
att sätta mig hos min tandläkare.
Det tar en liten halvtimma så det är inte så
länge. Redigt bedövad och redigt lagad. Klar så
skall jag då ta mig hem igen, det blir ett mellis. Kaffe och
en smörgås, lätt så jag inte biter mig i kinden. Så kan jag njuta
av min lilla lilla lugna stund. Kommer bara ha en skön eftermiddag.
 
 
Men ja jag skall ju träffa Eva L hon och jag skall ta en middag, hon bjuder.
Det är ju så kul och det var inte inte i går. Jag hoppas att allt går
bra. och varför skulle det inte de?? Vi har en stund på
Asiatiska stället i Tumba, glömmer vad det
heter så klart. Vi äter kyckling så klart.
Hon och jag är samma med
smaker också.
 
Trevligt som
fasen så det skall
vi göra om. Nu skall jag
bara se till att fixa så vi ses snart igen.
Det är bättre så. Det som kommer att bli nu är en
fika här näst :) Ja kör henne hem till Tullinge så hon slipper ta 
tåget. Det är nu bara att ta sig till Fittja för min son slutar och jag har ju
då lovat han att det skall bli hämtning av honom då han stänger i dag.
 
 
Står där ett tag och funderar på vad jag skall göra sen. Titta på Mello?
Ja det kan vara kul. Då vi kommer hem är klockan, nästan
21 och jag gör kväll och skall titta på tv, ha ha alla vet
vad som händer då. Jag somnar.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0