Jobb och så till Ärla

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190510
 
 
 
GRATTIS 
 
Esbjörn & Styvbjörn
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Nya utmaningar, nya stora super tag skall nu ta tag i min dag
jag skall nu se till att få frukosten i magen och sen bara
försöka åka med. Jag hoppas att detta blir min
dag på jobbet och hela dagen. Den börjar
lite så där jag vet inte vad jag skall
göra, jag har fått reda på att
jag inte kan få ändrad
arbetstid.
 
 
Jag har verkligen 
kämpat för att få detta att
fungera. Jag vill inte att jag skall få ett
så stort bakslag. Vi var så många att detta
skulle gå igenom men vad händer?? Jag kan inte
fortsätta så här, Mina långa helger är skit och jag kan inte
få ett slut på dom, jag kommer inte att orka jobba så här.
 
 
Frukost och så i väg till Huddinge. Jag skall jobba ett
morgonpass och jag tror det är med Amine. Hon
är istället för Hillda som är på D sidan. Jag
ville ju verkligen jobba med henne. Så
det var inge kul. Vad hände då.
Jo Amine har bytt och
då kan Hilda
vara med
mig.
 
Allt går
bra, med en  tvist 
av stress. Massor att göra,
mycket som skall fixas. Det fungerar och 
Jag kan till slut ge mig av mot Ärla. Nu är det ju
freda och köerna här långa. Först så klart i Tullinge där
jag kommer som bil 75 och får stanna 1000 gånger. Nu kommer
jag ut på E4 och då är det kö från Moraberg till avfarten mot Stregnäs
och Göteborg.
 
Resan tar en stund men till slut är jag här och jag kan andas ut.
Så middagen är inte alls något som är klart för det är ju 
trotts allt fredag. Grillat och det är gott som satan.
Men med allt drama som utspelar sig har
jag nu fått en chock  när min 
dotter ringer och ät
skit ledsen.
 
Efter en kväll
med jobbiga och stressiga 
stunder är inte vad jag har för mig. 
Jag kan inte välja mellan mina barn eller
ännu mindre mellan barnbarn.
 
Tack för denna dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0