Ledig dag som jag behöver

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190430
 
  
GRATTIS 
 
Mariana
 
Kungens födelsedag
 
 
 
Valborgsmässoafton
 
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Hej jo jag överlevde min natt,
jag är bara sur att jag är uppe före tuppen.
Jag skall ha en sov morgon och den är jag blåst på.
Men jag kan inget göra så jag skall nu ta mig lite frukost.
Njuta av den i solen och hoppas på en bra dag.
 
 
Shiit jag skall till tandläkaren, men och då skall jag 
nu ta och skynda mig in i duschen och så 
på men kläder så ja kan jag kommer
i väg nu så hinner jag. Har
tid 8.30
 
Så är jag
på plats och skall
då se hur detta går. Ja jag
hann i tid så det är bra, min tid är nu och 
jag vill bara inte vara där. Usch vad detta är jobbigt.
Nu så min tur. Ja ha det var ett hål och tandsten Det var bra
känner mig nöjd och kan lugnt hämta lite saker från affären.
 
Det är tvättmedel, diskmedel och lite krossade tomater som
saknas och kan vara bra att ha hemma. Så det blev 1000
kronor och tre stora påsar. Jag kan detta väldigt bra.
Så då är jag på väg hem. Väl hemma tar man
omgångar med kassarna, tunga och tur
är att Bee står väldigt nära mitt 
hus. Så jag kommer
upp.
 
 
Packa upp och
tar en kaffe det är jag
värd. Ringer Nea. Vi surrar en
stund. Jag skall fixa lunch kan vara bra.
Känner mig trött och har ingen lust med något.
Är trött och seg, mailar till Klinik 4 för att få en tid till
min läkare. Det går hyfsat, för hon ringer tillbaka inom en
timme. Jag har fått tid den 6 maj, 15.30.
 
 
Så då skall man ta tag i tvätten, Har bara två maskiner,
men det är Juhani´s arbetskläder som är viktiga.
Så det går bra med detta. Har ju full
koll på detta och nu kan jag ta
kaffe igen. Lite upp och
ner sen är det klart.
 
 
Får lite middags
sällskap i forn av en
kille med sin mamma. Så kul
Det händer i bland att barnen kommer,
inte så ofta men ibland. Mina barn alltså, barnbarn
kan jag eller gubben ta hit. Då kan vi käka lite och så har
vi massa snack tid. Så trevligt.
 
 
Så skall dom titta på brasan, Thomas kommer och hämtar.
Det är ju bara så att jag pallar inte med foten så
jag blir hemma. Jag skall jobba i morgon.
Detta är skit jobbigt, ont som fasen.
Jag tycker inte om detta.
Lägger mig, somnar
runt 21 tiden.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0