Min skit helg börjar nu

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190517
 
 
 
  
GRATTIS 
 
Rebecka & Ruben
 
Norges nationaldag
 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
 
 
Har sovit relativt bra och varit varm om bena hela natten.
Det är det som är viktigast för mig och att jag inte
blir kall. Det har gått bra i dag. Det är så roligt
att allt bara är bra så man känner sig
någorlunda utvilad. Trotts allt 
så skall jag jobba i dag.
 
 
Det är nu bara
att se till att man är i
bästa skick och bästa allt.
Nu skall jag bara ta min frukost
njuta av den och så in i duschen och njuta
av den. Min dag skall nu starta lite lagom sakta
med mjuka delar och rörelser. Inga tvära kast eller
stress. Allt bara mjukt och fint.
 
Med hela alltet packat så skall jag nu ta lunch för att sen
bege mig till Huddinge. Jag ser inte fram emot denna
dag eftersom det är starten på min helg på
jobbet. Jag konstatera att man är ledig
en dag på denna vecka, måndag
till fredag, och jobbat ett
långpass på söndag.
Fy fan
 
 
Min kropp
skriker efter denna
vecka. Den värker i varje led 
och det är inte bättre med gympa och
stretching. Men jag är snart i pension, då kan 
jag jobba om jag vill eller inte. Nu måste jag i alla fall.
Det är inge bra alls man får ångest delux.
 
 
Så det är så att jag nu skall hälsa på Pia och sen till Maria. Det 
är bra med Maria hon kämpar på och det är så kul att se 
henne. Vi jobbar inte ens samma tider, vi ses så 
sällan men det är kul att se henne. Jag 
tar en sväng över till Pia, här är
det så att jag inte får störa.
Det är lunch nu.
 
 
Ja det är ju klart
man skall inte störa men
på min sida är det full fart på skiten.
Men det är okej jag hoppas att det är bara att
köra på. Jag pratar om mina boende på min sida med kollegor
så jag får en rapport. Sen skall vi vara ute så jag kan få ut alla det är
sol och så skönt väder så det är vad jag skall göra.
 
 
Yasmin kommer och sen är vi igång med allt. Solen lyser
och jag tycker det är skönt att sitta där, mina  boende
gillar det också. Så det blir en fin eftermiddag.
Har dock två stycken som inte vill
komma med ut. Det får allt
sitta inne om de så vill.
Kaffet kommer till
dom också.
 
 
Då skall vi
fixa middagen för
alla i dag. Det blir fisk och
det är inte så populärt. Men kvällen
kommer och vi har massor att titta på tv, och
se till att alla har det bra. Det är viktigt för mig att alla mår
bra och njuter av livet. Det är ju de vi är till för att se till att deras dag
blir bäst.
 
 
Jag slutar som vanligt 21 och har nu en det bara att köra hem. Jag
hoppas att det blir en bra och lugn färd hem. Det känns bra och
det är inte för segt. Tar mig bara upp, hissen står, men
det fungerar. Så kommer in och skall se
färdigt på let´s dance.
 
Tack och hej för i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0