Min vilodag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190505
 
 
GRATTIS 
 
Gotthard & Erhard
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ny dag, nya utmaningar, tomt blad. Det är bara
att diktera upp min dag som jag vill ha den.
Då skall jag ha en bra stund efter en
grisig natt med värk och total
smärta. Tur att man
skall till läkare
i morgon.
 
 
Nå väl,
jag tar min frukost
och sitter i min ensamhet och
njuter av den.Det är så tyst att jag hör
minutvisan ticka fram. Det är så skönt att hinna
få i sig yoghurt och kaffet innan min man kommer upp.
Bara jag och tiden, och min frukost.
 
 
Kan man då fara till Gregers grav med lite blommor då.
Jag vill gärna få dit dom så att man har gjort det,
hinner inte så långt förens vi får vända och att
jag åker med min dotter till akuten. Vad
det blir denna gång vet jag inte men 
det kan vara så att det
kan vara hjärtat.
 
 
Hon blir
bortglömd och alla
människor som kommer
efter oss får gå in före oss. Vad är
det för fel på systemet. Sen visar det sig att
dom har strulat bort Camilla från ankomstlisten. Tillslut fick
hon komma in och det blev EKG och andra prov. Sen väntar vi igen
en timme. Sen kommer läkaren, hon får då reda på att Camilla har fått en
medicin som hon INTE skall använda.
 
 
Den symtomen som hon fått här nu, vatten i bena, smärta runt hjärtat
och i mellangärdet är typiska påverkningar  av denna medicin
hon har tagit. Nu får hon då lite medicin för magbesvär,
typ magkatarr eller rent av magsår. Vi kom
därifrån runt 15 tiden så vi har en 
liten eftermiddag att ta tag i.
Jag hoppas det  blir
en bra en.
 
 
Hemma hos min
man igen och han kollar
hästar och är sugen på att spela.
Men han säger själv att han bara skall spela 
på lördagar. Så i dag är det söndag och då skall man
inte spela. Planera middag skall vi och det är ju kul. Vad
kommer jag att göra?? Lax så klart. Jag har velat haft lax i två dagar
nu så i dag skall jag ha lax.
 
 
Vi tar en tripp ner till Brinken, jag, Ari och Juhani. Vi skall fira han i dag 
eftersom vi alla jobbar och även han. Han jobbar helgen så det
blir inget då heller. Nu blir han som tur är bara 23 så det är
okej. Kommer hem och skall bara ta det lugnt.
Mysig kväll med lite film.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0