vanlig dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190508
 
 
GRATTIS 
 
Åke
 
Grattis Dagny
107 år 
 
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Det är nu en ny dag, jag har inte vilat tillräckligt och jag är trött.
Min tanke slår mig att jag kan åka till Skogskyrkogården
i dag, det är ju bäst  för det är tomt och jag är vaken.
Men det är ju så tidigt, 05.25 jag behöver vila
lite. Jag tar min frukost så får vi se, det
kan ju vara bra.
 
 
Lite yoghurt, lite
musli och njuta av detta.
Man kan nog ta en kaffe också
med en smörgås och ost som pålägg.
Glöm inte ingefäran, den skall drickas och den 
tar jag först. hutt. Nu kommer jag bli så stark ingefäran
och ut. Helt säker på det.
 
 
Kaffet är nu klart så jag skall njuta av det nu, kolla runt
på FB och se vad gårdagens kväll har givet. Kan
vara trevliga saker, eller så är det skit jobbiga
saker. Det är bara att titta, så gör jag
varje morgon. En morgonhälsning
skall jag också lägga dit.
 
 
 
Min dag blev
en sväng till Fittja
med Juhani, han fick köra
lite. Han jobbar i dag så jag skulle
ändå leta kruka i dag. Det är då bara så att
man är i farten nu så då kan jag lika järna fixa med allt.
Mot skogskyrkogården.
 
 
Min bror Greger och så är det mamma och pappa.
Emelie
 
Då är jag på snabbvisit hos Camilla, en kaffe skulle sitta bra.
Det var ett tag sen jag fick en, tror klockan var 10.30.
Juhani bjöd på en då, så det kommer att vara
gott nu. Linus har planterat gurka och nu
morötter hoppas det blir fina gurkor
Så skall jag hem, relaxa lite.
Högläge på benet.
 
Denna gång är det inte
så bra med benet. Jag har värk
Hugo som inte vill släppa det är jobbigt.
Nu skall jag i alla fall bara vila och inget annat för mig.
Min man kommer hem så jag skall fixa middag. Det blir något
med kyckling. Lite ris till.
 
 
Ligger på soffan och har besvärligt, väldigt besvärligt. Min man kommer
vid 18 tiden och det är ju bra men jag är hungrig nu. Så jag börjar
innan han kommer hem. Kollar på Tunnelbanan och sen
hämtar jag Juhani. Han slutar 20.00 så kan man
sova sen , kolla nyheter bara.
 
Tack för denna dag.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0