Sliter på foten lite till

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190501
 
 
GRATTIS 
 
Valborg
 
Första Maj
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Då är det onsdag det betyder att jag kan fixa lite innan  jag
skall till jobbet. Det betyder att jag inte behöver vara
så full spruta i hela morgon processen på jobbet.
Kan vara skönt. Det är  bara att ta det lugnt.
Hinner fixa ingefärsjuice. Hinner
vara bara jag. Allt som
det skall.
 
 
Då så
jag börjar med
lite frukost. Det är ju aldrig
fel. Njuta av den och känna lugn
harmonisk och bara skön tillvaro. Jag bara
är ett par timmar, helt galet bra Jag skall njuta.
Kaffe på detta är livets upphöjning för mig på morgonen.
Nu kan jag ta tag i vad som helst. 
 
 
Det är inte så mycket att göra så här på morgonen.
Jag tar lite lata timmar och sen skall man till
jobbet och göra sitt. Jag tar en snabb
kaffe hos Camilla och Thomas. Vi 
beslutar att Bee skall vara
där och bli fixad med
nya backspeglar.
Så Thomas
kör mig till jobbet, 
vilken grej. jag blir körd
till jobbet. Det är helt underbart
tycker jag. Då så ett kvälls pass har jag
då framför mig. Jag skall bara se till att få den 
bästa dagen i dag. Kommer upp och hittar två boende
uppe och super trötta. Varför ligger dom inte?
 
Nu är det jag och Yasmin, vi lägger dessa två boende
så dom får vila ett tag, det är ju inte klokt, varför
skall dom sitta uppe?? Dom är gamla
och trötta, låt dom vila. Boende i 
fokus heter det ju. Så nu
blev det lite spänt så
varför är det så??
 
 
Nå väl
jag gör mitt och
det är det som räknas.
Har en bra eftermiddag med
högläsning och god mat. Så händer
massa saker och man blir störd och hela
planeringen rasar. Vi blir sena och vi får stressa.
Min kära kollega blev sen hem så det är ju galet men
så blir det med människor, saker händer.
 
 
Jag blir upphämtad av Thomas och så ser jag Bee´s nya speglar
så  fint så snyggt, svarta är dom och man ser hur bra
som helst i dom. Tack Thomas du är bäst. Ja då
är det bara att åka hem, MI 2 är på TV:n
skall försöka se den. Tittar
dryga timmen. sen är
det gos natt.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0