Tandhygienist tid

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190514
 
 
GRATTIS 
 
Halvard & Hakvar
 
 
DAGENS CITAT
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
 
 
Ny dag och i dag är det tungt och skit jobbigt. Jag har
huvudvärk och i stort sätt astrött. Jag kommer
inte att göra många knop i dag, jag skall
till tandhygienisten och det är ju
kul .... inte.
 
 
Men jag skall
börja på ruta ett, det
blir frukost. Ja det är bra att
starta där. Jag kan känna att det är
så jävla tungt så kroppen eller rättare sagt mitt
huvud är som en stor cement klump som jag skall
ballansera på min hals. Vilket är jobbigt.
 
 
Men nu skall jag peta i mig min frukost den skall ju
ner och det är ju bara att tugga i sig. Det går
hyfsat lätt och det är lite som jag vill.
Funderar lite på min dag och
vad jag skall åstadkomma.
Helst ingenting.
 
Kommer nog att
bara vara och se till att jag
får en återhämtning som jag kan känna
är okej. Det är sol ute och det är 6 grader  i Tumba,
på min termometer är det 19, det är då sex våningar upp direkt i
solen. Hoppas på en skön varm dag.
 
Min son, Juhani, vill spendera lite tid med sin mamma.
Vad trevligt, vad vill du då göra? Bjuda mig på
kaffe eller?? Ja kan jag väl, men jag tänkte
övningsköra lite. Ja ha vart? Jag
skall träffa Ashani klockan
12 i Haninge.
 
 
Ja ha du så vi
skall övningsköra dit?
Så du kommer i tid? Skit unge,
jag ville sitta på ett fik och bli bjuden på kaffe.
Nä men då skall man sitta och åka med dig för du skall
övningsköra till Haninge. Du utnyttjar bara mig till egen vinning.
fy fan Juhani. Du är lik många andra i min närhet. Kan ni inte bara ge
mig en uppskattning med en kopp kaffe??
 
 
Så vi kom iväg 11.20 tror jag, jag pratar i telefon med Nea och
han börja köra.Lite så där Allan balla. Men det blev bra till 
sist och vi hamna i Haninge. Då är jag tvungen att
köra hem själv och det är ju skit kul ...NOT.
Jag kör till Tumba, skall vara hos
tandläkaren 14 så kan kolla
om HM har klack skor.
 
Nej det skall vara
platta dojor i sommar, så Jolin och
Haylie kanske inte får klack skor i år. Hoppas jag 
hittar några, skall kolla överallt. Men jag hitta inge roligt alls
så jag går väl till tandläkaren då da. Här kan jag vänta en stund.
Min tur klockan 14.00 exakt prick på tiden.
 
Vet du det tog en timme och satan i gatan vad det ila i
men ren blev man i munnen. Särskilt under
tandköttet. Nu är det bara ett hål som
skall lagas på torsdag. Ja får
ett samtal från Thomas.
Han vill bjuda på
kaffe.
 
 
Jag säger
aldrig nej till kaffe.
Så ner till Brinken och en
kaffe med Thomas, nä min dotter är
inte hemma. Hon kommer 16.40 så jag kan
vänta in henne. Så lite små snack om ditt och datt.
Väder och vind semestrar och sommaren.
 
 
Nu kommer Camilla, mer kaffe och sen tack och hej. Nu skall
jag hem och fixa lite så jag kan få en tidig kväll, skall
jobba i morgon. Nu skall jag då dra mig tillbaka,
tackar för i dag och ser fram mot
morgondagen.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0