återhämtning

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 190521
 
 
GRATTIS 
 
Konstantin & Conny
 
Internationella bi dagen
 
 
Världsdagen för kulturell mångfald
 
 
 
 
DAGENS CITAT
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ibland kan jag verkligen bli trött på mig själv. Jag har alltså
tagit tvättstugan, i dag på morgonen på en ledig dag.
Hur tänkte jag här? Jag måste ha två skruvar
lösa eller så fungerar inte min hjärna. Men
det är bara att göra. Jag kommer ner
och upptäcker att en maskin är
sönder. Det betyder att jag
kommer att ha massa
tvätt som väntar
på sin tur.
 
 
Ja då är
första maskiner
laddade och det känns
ju bra. Men det är ju inte vad
jag vill göra men måste. En kaffe kan
sitta som en smäck. Jag kan allt se till att få
 det som jag vill i dag eller? nästan i alla fall, lite
häng på soffan och dricka kaffe. Jag fattar inte att jag 
kan vara så slut.
 
Ner igen till tvättstugan, tur att jag fick i mig lite frukost i mellan.
Jag hoppas att det är full fart framåt med allt i tvättstugan
så jag kan relaxa resten av dagen. Jag har ingen
energi överhuvudtaget. Den dog i går på
jobbet då jag skall vara överallt
och så lite här och där.
Sover i hjärnan
helt klart.
 
 
Lite mer kaffe,
det piggar inte upp
mig men det ger mig lite
energi och kanske det är bra
när jag tvättar. Allt tröttare blir jag
och det är inte vad jag önskar mig. Vad
skall jag göra nu då, tvätten är klar och jag är
helt slut. Jag kanske kan hitta på en liten sak, sova
på soffan, fin grej är det.
 
Så har hela dagen gått åt att vara trött och slut vilket jävla liv.
Detta fungerar inte och jag känner att det är sjukt svårt
att hålla mig vaken. Men somnar jag nu kan jag
inte sova i kväll så jag skall läsa lite. Så
det blir att dammsuga, det blir bra,
jag kan vattna blommorna
också. det gör jag.
 
 
Nu skall
jag fixa middagen,
det är så att Juhani kommer
21 och jag sover säkert då. Så han får
ta mat då jag ärter nu. Det blev kassler, pasta och bea.
Kollar på Dr Phil men somnar. Men va fan jag somnar det är ju
helt jobbigt, jag är så trött. Jag tror jag faller ner i sängen, ingen ide att
sitta här. Min son kommer nu jag vaknar av att han öppnar ytterdörren.
 
vad söt han är han har köpt en choklad till mig. Du förtjänar den
säger han och så får jag en kram. Fina killen, tack du tänker
på din gamla mamma ..... ibland. Ha ha ha.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0