Bra dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190530
 
 
GRATTIS 
 
Vera & Veronca
 
 
Kristi himmelsfärds dag
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag vaknat igen och det känns väldigt konstigt i benet.
Jag har nog fart runt i sängen för mitt hår är helt rufsigt .
Men smärtan är ju kvar tyvärr och jag känner
mig så less, så frustrerad. Kan det bar
bli det som det skall. Så det blir
bra sen, detta är ju så
frustrerade så det
finns inga ord.
 
 
Jag skall peta
i mig min frukost, solen
är på G så jag har lite mer att
njuta av. Jag har en skog utanför mitt
köksfönster. Där har jag massa fåglar som bara
älskar att sjunga på morgonen. Efter som min lägenhet
är på sjätte våningen så det massa fåglar i träd topparna.
Mysfaktor.
 
 
Nu skall jag njuta av fågelkvitter och lite kaffe, det har jag allt försenat.
Jag älskar denna stund på morgonen, jag mitt kaffe, solen och
fågelkvitter. Nice, massa återhämtning. Sen kom vinden, 
det är massa blåst ute, inte så farligt så jag måste
ta ner blommorna men om det blir mer
så måste dom ner.
 
 
Solen försvann och
det ser inte så kul ut. Skall
ta en ficka och lunch med Rickard.
Gubben är hos Stefan så jag hänger på
till Tullinge och Rickard. Blir lite snack och så
men det är ju bara  kul att träffa barnbarnet Jackson.
Som han växer, Det är Linus och han som röjer järnet,
Rickard och Jessica har köpt en härlig fåtölj som jag landar i.
Du vet en sån i skinn som man kan luta bakåt och har en fotpall.
 
 
Ja då skall vi fara i väg och Camilla tar mig till centrum.  Skall
 hämta min medicin så det är ju bra. Jag hoppas att 
läkaren lade in receptet nu, för i onsdags hade
hon inte gjort det. Så nu skall vi ner
till centrum och apoteket. Det
blir lite jobbigt med det
fungerar. Har min
käpp med
mig.
 
 
Hon kör
hem mig och jag måste
säga att det är skönt att ha henne
hos mig. Hon hjälper mig massor nu i min
jobbiga situation. Jag skall inte köra själv och det
uppskattas att någon kör mig. Då var jag hemma igen och kan
lägga mig på soffan och dö lite. Jag tror att denna utflykt var tillräcklig i dag.
Jobbigt som fasen är det, undra om jag skall fixa andra kryckor, kan vara bättre.
Eller inte, jag skall nog gå på benet.
 
Min man är hemma och han vill att vi skall vila lite, han är trött och jag är trött.
Så vi vilar lite och han somna på så där 20 sekunder, jag somna till en
snabbis, cirka 30 minuter. Vaknar och är super pigg. Så jobbigt
kan jag inte få sova en timme minst. Jag jobbar på det.
Då så Camilla och Thomas kommer över på en
fika. Det är alltid lika kul att få fin besök.
Kaffe kan man alltid få ner.
Då så, kvällen är här.
 
 
En film med Wille Smith,
den är hur bra som helst men jag
måste sova , jag blir så trött. Kan se den på Netfix.
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0