Vad händer här?

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190525
 
 
GRATTIS 
 
Urban
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag åter igen starta en ny dag som
skall tas om hand. Det blir inte så många
knop på denna heller. Väldigt tjat om
värk i benen. Men det är jobbigt,
det gör ont och det är
obehagligt.
 
 
Jag är av den
sorten som inte gillar
värk och jag försöker jobba
så länge det bara går. Men nu är det
fan inte kul, jag verkligen försöker, skall jag nu
ha det så här resten av mitt liv? Hur kommer inte det sluta?
Jag vill inte att detta skall vara så här jobbigt men det är inger jag kan
göra något åt. Är man sönder sliten så är man.
 
 
Min frukost ja den skall intas som jag brukar, men jag
han inte få njuta av den för familjen börja röra på
sig för mycket. Gubben vaknar så fort jag
kliver upp, och sonen skall jobba.
Så huset blev full av rörelser.
Men den kom ner där den
skulle, frukosten
alltså.
 
 
Ja jag skulle ju
då ha en liten tid med min
man i dag, det är ju Elitloppet i morgon
så det blir ingen familjeträff oss i emellan. Därför hade jag
tänkt lite så att vi kunde gå på promenad i dag eller köpa en bulle och fika
eller vad som bara han och jag. Vad tror du händer?? Jo då skall han ju åka till
Värmdö för Jimmie skall ha hjälp med vissa saker.
 
 
Men va fan ... Det är väl jävla typiskt, en bio räcker tydligen för han då.
Så jag lägger mig på soffan och dör en stund Fan säger jag bara.
Detta var inte så kul, jag skulle behöva ta en sväng till jobbet,
men jag orkar inte, jag fixar på måndag i stället.
Skall kolla på en film, tar en lunch med
Juhani som jobbar.
 
 
Fortsätter med
film och tar det lugnt,
det gör ont satan i dag så det är
inte så kul, Det är väl då bara att se till att vila
så mycket det går, timmarna går och detta är ju helt otroligt
stört. Det är ju inte så här min lördag skulle bli. Nå väl jag får aldrig ha
det som jag vill. Alltid något skit som skall störas. Idiotiskt. Fattar inte hur
man kan göra så här. Arg satan.
Tror jag har sovit ett tag, klockan är ju i alla fall över 18 så han bör väl komma
nu eller? Kollar på tv och tänker inte laga mat. Jag skiter i det. När min
man nu kommer säger han att han inte orkar laga mat, för det
har ju inte jag gjort. Så han handlar en pizza istället.
Smart kille jag är inte så förtjust i det men
mat måste jag ha. så less på allt.
 
Kvällen blir ju inte
så kul heller då han åter igen
lägger sig på soffan och somnar. Det
är u fan vad detta skall vara på frestande.
Nu kan han ta sig i baken och dö i en hög,
jag skiter i det.
 
Jag slutar för i dag.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0