yrslig i skallen

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190523
 
 
GRATTIS 
 
Desideria & Desirée
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Dagen börjar med en snurrig timme, det är ju galet vad 
det kan snurra, fan måste hålla i mig när jag går.
Skall försöka peta i mig frukost, det blir en
utmaning. Då skall vi se kaffet på plats,
yoghurt först och en massa snurr i
huvudet. Kan man ha yrsel av
smärta? Så jobbigt. Jag 
kan inte röra mig
för fort.
 
Och så
kom kräkset,
det vet jag att man
kan få. Jobbig situation .
Ja jag får allt ringa jobbet detta
fungerar inte. Så jag skall nu vara i soffan
i dag och se om livet blir lättare eller jobbigare. Detta
är ju helt upp och ner. Ja min dag börja galet.
 
 
Det är så trist att ha det så här och inte kunna vara som vanligt.
Jag har haft kristallsjukan en gång men då var jag så
yrslig och det lät som glas ras i öronen. Detta
är med snurr på hela huvudet. Hoppas
det lättar. Jag skall strö titta på film,
och så är det ju bara att låta
dagen gå framåt.
Det blir bra.
Somna
på soffa.Så nu skall
jag ha mer kaffe och njuta av detta.
Tittar på film och skall försöka få lunch i magen.
Det är inte så värst lätt att stå upp men lunch måste jag ha.
Det blir pasta röra alla Camilla, det är alltid gott. Jag tror att jag
kan se till att få detta i magen och se på film utan att somna.
 
 
 
Detta går lite bättre nu, men är seg och trött. Vill sova lite till.
Jag sover bort dagen, helt outstanding. Men det är
lättare att slippa känna yrseln. Så min dag blir
till kväll, Thomas kommer och hämta mig
han vill bjuda sin svärmor på
middag och kaffe.
 
 
Han kör hem
mig också så det var
snällt. Alla borde ha en sådan
svärson, helt otroligt hjälpsam. Han är 
omtänksam och pålitlig, så super snäll mot mig.
Uppskattas Hugo. Jag kan inte vara nöjdare. Det är så
galet, så kul, han bjuder på kalkonburgare, helt vansinnigt gott.
Med egen design av mig vad jag vill ha på.
 
 
Kaffe på detta och allt fin som vi kan snacka om. Vi snackar filmer också.
Min man vill att vi skall gå på adventure i morgon och den
rekommenderar Thomas varmt, hoppas jag inte är så
snurrig bara. Så kan det bli bra jag skall i alla
fall se om vi kan göra något i helgen.
Nå väl då skall jag hem, måste
vila nu det är tufft.
 
 
Väl hemma
hamnar jag en sväng
på soffan, kolla nyheter. Det är
hockey i kväll och det är ju så med dessa
matcher, allvaret är på spänn. Sverige vs Finland.
Heja heja. Så jag tar mig till sängen och hoppas få sova lite.
Min son kommer hem och han har jobbat, han äter och se kommer
han att spela lite, det är ju  en bra ner varvning.
Jag skall sova nu.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0