Besök från Norr

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 45, dag 315 på året
 
 
 
191111
 
 
GRATTIS 
 
Mårten
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en natt med smärta Hugo, och på skalan 10 +++ är det nu en ny
dag som startar 05,12 och jag kan inte sova mer. Det är omöjligt
att ligga still eller att sitta upp. Har tandvärk så nåt helvete
att jag tror jag svimmar. Det känns som värsta, värsta
ilningarna. Ja jag vet först skall det bli sämre
och sen bättre. Jag vet, men det är inget
kul när den skall nå Everest
topp först.
 
Jag tar
min frukost och
njuter av musiken som
hörs i mina högtalare. Det är
så mjukt och fint, man kommer ner i
varv så .inåt fanders. Jag har nu tagit mig
mitt kaffe och skall njuta en stund, lika så läsa
nyheter. Kommer tillbaka senare.
 
Efter en snö regnig morgon har jag nu vis lunch sol och hela
-1 grad, det kan då vara skönt och uppfriskande ute.
Jag skall nu ta något att äta och sen se till
att vara klar för resten av dagen. Det
är bara att invänta mina kära
släktingar från Norr.
 
Min man
åker nu upp mot
Arlanda och skall plocka
upp Arto och Eva. Han stannar
till vid NKS för att ge Linus sitt täcke
och kudde. Jag tar lite kaffe och pratar med
Pia så det är ju bra. Dagen går och även Ashani
skall nu jobbet, Juhani blir hemma och så är det snart 
gäster i vårt hus.
 
Min man kommer runt ett och det blir kaffe med god smörgås.
God röra och massa snack. Det är hur groteskt som
helst vad lite kaffe kan göra. Jag tycker att jag
får till det bra med påtår och allt. Så 
Ari och Arto är på galej i stan och
jag är med en trött Eva. Vi
har soffhäng.
 
Hela dagen
rasar förbi och det
är ju bara att följa med dagen.
Det är ju så det blir när jag inte är anträffbar.
Ha ha ha jag hänger ju bara hemma, det är ju helt
galet. Men sant vill jag lova. Jag är bara jag. Så bra det
är eller hur. Jag och Eva är en smula trött och det är ju inte
så kul. Nå väl inget speciellt händer så jag är lite seg nu.
 
Jag avslutar kvällen med lite kaffe och tv.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0