Dagen kom och gick

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191112
 
 
GRATTIS 
 
Konrad & Kurt
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är en ny dag och jag kan känna att jag helst vill dra täcket
över mig och sova hela dagen, Jag är inte trött eller så
men jag är less på värken. Värken som nu är
tillbaka i sin fulla kraft och det är inte ett
dugg kul, inte det minsta. Jag
försöker vara positiv men
det går inte jämt. Inte
i dag i alla fall
 
Klockan
är 04.00 och jag
tar min frukost, fatta 04 på
morgonen. Varför??? Jag kan inte
ligga i sängen och ha denna smärta i mitt
ben, det går inte. Jag blir galen, knäpp eller skall
jag säga hypertokig. Ja det kan ju passa in bättre. Jag
har värktabletter och jag har vid behov men va fan det fungerar
inte. Det är nedsövning som gäller, ha ha ha det skulle vara skönt
redigt skönt.
 
Jag prata i går med Pernilla, hon kan förstå mig för hon har också nervvärk.
Hon skall ju operera armen och knät, det skulle få mig galen att ha
värk på flera ställen samtidigt, jag tycke r det räcker med
ett ben. Galet so attans, jag hoppas hon får den hjälp
hon behöver. Jag lovar det är inte så kul att
ha nervvärk. Vill du byta med mig
bara för en dag? Jag skulle
vilja slippa en dag.
 
Nu till
min frukost, som
sagt den kommer ju skittidigt,
jag tror jag kan säga att jag är lite tidig
med den, minst två timmar i alla fall. Jag får
äta i två omgångar, vem vet jag kanske kan somna
om ett tag. Troligen inte men man vet aldrig.
 
Nä somna gör jag inte, jag har soffhäng då min man och
våra gäster är ute och ser sig om i stora staden. Det
är ju helt galet men det går inte att göra för
mycket saker i dag. Snacka lite
med Pia och undra hur
hon har det.
 
 
Jag är
själv hela dagen
fram till 15.30 tiden, då
kommer mannen hem och det
är som vanligt rusch på ett två tre. Kaffe
skall fram och sen skall mat lagas. Det är planer 
på att fara till Ärla i morgon, men det är bara planer.
Om jag orkar kan jag komma med. Men inte annars.
 
 
Ja det blir falsk Walewska till middag, gott och enkelt. Det skall
vara hemmagjort mos så det gör Eva. Jag fixar det andra.
så nu kommer det att vara en stilla kväll med film
och mer kaffe. Så det var denna dag i
hopptränat skrivande.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0