En hemma dag med förkylning

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 47, dag 322 på året
 
 
 
191118
 
 
 
GRATTIS 
 
Lillemor & Moa
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har tydligen sovit så tungt att jag vakna av att jag knappt
kunde röra tungan, den satt fast. Undra om det kallas
järnkross då ha ha ha Snarkningarna alltså. Ja
min natt har varit hård. Men 6 timmars
sömn. Så pigg är jag men munnen
mår inte så bra, ha ha de
lät lite konstigt.
 
Nu skall
jag bara ha en skön
morgon med tänt ljus och relaxmusik,
jag gillar bäst massage och sleep är bäst man är
så super lugn efter det. Min själ mår så bra så fantastiskt
bra att jag känner mig så harmonisk. Helt underbart. Du borde prova det.
 
Ja oj nu ringer Camilla kommer tillbaka. Skönt det har gott super
med sövningen så nu strålars han. Snart är han uppe
och det är bara att njuta av dagen och livet. Tar
en dag i taget och ser vad som  händer.
Jag ber varje dag om att han
skall klara sig, varje dag är 
mitt hopp på spänn,
jag är orolig.
 
Oj min
frukost, jag har
glömt den. Den har stått
där och snällt väntat. Jag fattar inte
varför jag glömde den. Ja ja nu skall jag njuta
av den och sen skall jag bara njuta av min dag.Då får
du vänta ett tag för frukosten tar lite tid.
 
Efter en skön stund med min frukost är jag nog beredd
att göra dagen, tyvärr så har jag ont i halsen så det
blir kurering HUGO.  Och jag tar en dag på
soffan med tv:n på och det känns bra
kan jag lova. Det betyder då för 
dig att inget roligt händer.
 
Lunchen
blir serverad av mig
i dag  fixa jag Asiatisk kyckling
lunch. Åter på soffan och strepsil var
fjärde timma, och halstabletter en gång i
timmen. Så är det klart. Middagen fixar min
man, han bjuder på fläskkotletter  med potatis. Helt 
okej när jag nu känner smaken. Det är så gott och så
bra stekt och allt, tack Ari.
 
Så är det kväll och det ä'r tv, åter tv. Jag är less på
att ha ont och jag är less på att vara halvdålig.
Nä nu får allt vända, jag har tillräcklig
än då. Min kväll slutar med en film,
Tack för i dag.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0