Ett par timmar på Brinken.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191117
 
 
GRATTIS 
 
Naemi & Naima
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
söndag och det betyder
att denna vecka är slut och det
kommer en måndag i morgon. Så det
blir återigen en tuff vecka och det är mindre bra.
Jag skall stålsätta mig och be om ett mirakel. Det är vad
jag kan göra i detta skit.
 
Nu är det bara att köra på och se till att detta blir en bra dag med
massa kärlek och respekt. Det är lite så jag kommer att
styra dagen. Det är bara att starta. Det som
kommer först är frukosten. Så jag
startar där, hej och hå
nu drar dagen
igång.
 
Oj det 
gick fort, då
skall jag åka ner till
Brinken för att hjälpa dom
med att byta säng åt Linus. Han
kan lätt få yrsel och kan då ramla ner
från sängen. och det är inte bra. Jag hoppas
dom kan få någon som vill ha den, typ Robert.
Det är bra om den kommer till användning
 
 
Ja då är det bara att bli hämtad av Camilla, Juhani hänger
på det är bra att han kommer med, Linus älskar att
vara med Juhani. Morbror är bäst på att spela.
Så det 'är hur kul som helst att han
kommer med ; säger Linus.
Då så, fika med
tillbehör
 
  
 
Sen skall
det bytas rum och
sång, Thomas och Camilla
kämpar på det är bra de. Dom slipper
tänka då. Det är annat som är i huvudet just för
 stunden och det är ju så bra. Oj vad fint det blev. Nu
har Linus Juhanis gamla säng , den håller måttet än.
 
  
 
Så var det kaffe pauser och det blev klart med allt. Jag tycker
det är kul att höra vilket skratt han har hela tiden
när han och Juhani spelar. Det är så kul.
Jag och Camilla spela också,
det var riktigt kul.
 
 
 
Jag har även ett kort på min krigare,
han skall övervinna detta.
Han måste det.
 
Tack fina Linus för i dag pussar och kramar. Älskar dig 
Du är en stor krigare och jag är trygg med dig.
Kämpa på jag finns här vid din sida för
alltid.
 
Då skall jag göra kväll efter en rolig eftermiddag
i byta rum kaoset. Det tog bara fyra timmar.
Thomas och Camilla kan jobba
effektivt. Jag skall laga
mat, spagetti och
köttfärssås.
 
Vi gör
kväll och min
man är så hostig så det
är inget roligt alls, jag låser in
han i ett rum så jag kan vara på andra
ställen, ha ha ha. Jag är trött och jag har så ont
i mitt ben, nä jag har inte burit något och jag har inte
möblerat om. Jag sortera papper och och kort. Så jag är trött
på min värk i benet.
 
Nu tar jag sista värktabletten i dag
24.00 så skall jag sova. 
Jag drar mig till
baka nu 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0