Fick blommor

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191108
 
 
GRATTIS 
 
Vendela
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag börja på e n ny dag som jag hoppas på är mycket bättre.
Jag kommer inte att göra något som jag inte vill i dag. Jag 
skall försöka överleva dagen och se till att det
kommer att gå, eller inte. Jag har svårt
att ta in saker och det är jobbigt
att förstå. Hur skall jag nu
göra? Hur skall jag
nu agera?
 
Jag skall 
börja med frukost den
skall sitta bra i min fina lilla mage.
Jag hoppas på en fin dag med små promenader
utomhus, eller är det så att jag inte orkar. Men vilken tur
jag har, det regnar. Det blir en kaffe på lunchen med Thomas och
Camilla. Bee skall hem och det är trevligt med sällskap. Ari blir lite sur då
han inser att Bee är sönder. Men om den inte går att laga så får vi allt skrota den.
 
Det regnar hela dagen och jag känner att jag blir ledsen. Hoppas att
det är över snart man vill inte att det skall regna hela dagen.
Pilla har skickat blommor till mig, en sån fin tjej
hon är. Jag hoppas att det går bra för
han också. Hon är så
omtänksam.
 
 
Skall försöka
fixa med att träffa henne
regelbundet, så fin tjej. Ett stort
stöd i detta är hon. Fina blommor från en
fin människa.Hon är så fin har alltid gilla henne. Det
är ju så kul att hon har kontakten med mig än. Det värmer så
mycket. Ja lite snack med Camilla blev det och hon somnar i min säng.
 
Dom får besök så dom skall hem, dom skall åka hem nu. Jag tycker det är
bra att dom får besök och att det blir fler som stöttar dom. Hur det än
blir så har vi stötningar. Så nu skall jag hänga lite i soffan och se
till att det blir super vila till Phia. Ja jag har inget gjort så det
är ju bra eller ja jag kan ju inte låta bli. Men sån är ju
jag det vet vi redan. Så nu skall min man göra 
mat och min son med flickvän skall
fixa i ordning efter.
 
Det blir
film och det blir
god mat. Nu skall jag
bara njuta av att inte göra något.
Det är svårt men man får sitta på händer 
och hoppas på det bästa. Så kommer jag sluta
min kväll med lite tv från sängen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0