Fika med Pia

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 48, dag 329 på året
 
 
 
191125
 
 
GRATTIS 
 
Katarina & Katja
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har sovit lite oroligt och lite så där, vad säger man? 
Jag har snurrat tunt helt enkelt. Det är ju inget i
säg men det gör ont i ryggen i natt
och även nu när jag går upp.
Hoppas det släpper
snart.
 
Då är det
dags att ta tag i denna
dag trotts kramper och så, jag
vet att jag måste bli bra så vad är det frågan
om?. Jag hoppas verkligen lite yoga och andnings 
yoga skall hjälpa min rygg. Jag har haft healing i går
så jag hoppas nu att detta räcker i dag. Nu skall jag åter
gå till en god och nyttig frukost.
 
 
Pia ringer, hon har jobbat och vill att vi skall ses. Eller jag vill att
hon skall komma till mig. Det är då en mycket bra ide
tycker jag. Fika och lite snack oss Pior i mellan.
Det blir lunch och den tar vi, och så kaffe
på det. Det blir lite saker här och där
men kaffe kommer alltid i rätt
tid. Så ringer Camilla, dom
är hemma nu och det
har gott bra.
 
Linus
undrar om
han kan vara med
mig medans mamma och
pappa handlar mat. Det är jobbigt
att gå i affären, ja det går så bra killen, älskar
dig kom till mormor du. Linus kommer och som alltid vill han
sitta på Ukkis dator. Den är så bra tycker han.
 
Pia skall åka hem och vi beslutar för att ses i morgon och göra något vi
inte gjort, eller handla någon stans där vi inte varit. Vi kramas och
säger hej då. Camilla och Thomas kommer om en kort stund,
skall väl sätta på kaffe till dom också. Jag får ett
decemberljus av dom i en sten hållare.
så fin.
 
 
Så då är
klockan snart 23 och
man skall väl lägga sig då, normala
människor sover på natten har jag hört jag är
inte så normal men jag sover gärna innan 00 efter som
det är bra söm, men jag skall ju ta Alvedon 24, den är lurig.
Vilket dilemma, ja jag måste lösa detta. Helt klart . Just nu så
skiter jag i det också, jag är trött.
 
Tack för titten och det är skit kul att just du kommer in och läser min dag.
Hoppas du hittar något som roar dig så hörs vi i morgon igen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0