Fin dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191115
 
 
GRATTIS 
 
Leopold
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är jag nu vaken efter som larmet gick 06.00 och
dags att ta en ny värktablett. Det är ju bara att
göra, kan sova en stund på dagen. Det
ordnar sig alltid. Jag har inget
planerat och det är skönt.
 
Våra gäster
har ju åkt vidare ner
till Norrköping så det är ju
bara att njuta av ensamhet och
tystnad. Jag sätter på musik, tänder
ett ljus, fixar frukost och njuter av kaffe,
vilken härlig start på morgonen.
 
Då skall dagen ta lite fart. Jag skall se till att fixa en ny bil.
Min är sönder och den jag tänkte byta  till är paj
också. Då får jag väl köpa en ny. Jag skall
bara titta vad som finns. Och vad
vill jag ha. Det måste vara
en Bumble Bee.
 
 
Ja då
skall jag nu om
så där 1 och en hal timme
ta emot healing, Så skönt så bra.
Sen skall jag göra gymnastik och snart är
jag som ny. Det är så bra och det känns så skönt.
Ett två tre så är allt klart. Kommer bli så bra så.
 
 
Till min lunch i dag blir det korv och makaroner, sällskap av Pia.
Vi snacka om IKEA i dag men det återstår att se om det
fungerar. Hon skall åka iväg för att vara med och
gratta en kollega som är nu undersköterska.
Jag tar en sväng till Brinken och
får lite kramar.
 
 
Hemma igen,
skall ha tvättstuga, tur
att gubben hjälper mig ner.
Jag har lite mycket i dag, det
har ju blivit lite extra handdukar
och sängkläder. Då så nu är klockan
snart 18.00 Till tvättstugan.
 
Men jag skall kolla lite, det är inte så rätt eller. 
Men jag har tvätt stuga i morgon gott folk.
Ha ha ha  Så fel man kan ha, Så då kan 
jag kanske tvinga sonen att tvätta.
Så är det och så blev det.
Min man är särskilt
glad.
 
Han är
ju förkyld och
det är inte så kul. Jag
vet att barnen på NKS har
besöksförbud så det inte händer något
med dom. Men han har valt att han skall gå på
puben med sonen. då kan man räkna ut att han blir
mer sjuk. En mans förkylning lär ju bryta ut i morgon då.
 
Jag hoppas i säng vis 23 tiden och skall sova till 24 för att ta
medicin, eller varför inte se filmen. Då kan jag sova efter
Smart, så blir det.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0