Fotografering

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191103
 
 
GRATTIS 
 
Hubert & Hugo
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är bara att starta ännu en ny dag, jag är så tacksam
för att få vara med igen. Det är viktigt att glädjas
åt det man har och se allt omkring som en
gåva. Jag  tror att man mår bättre av
att vara med i nuet och inte fastna
i det förflutna, de kan tynga ner
än så mycket.
 
Jag sitter här 
och tycker att det är sån
tur att man fått uppleva det jag har
upplevt. Det är då man sätter värdet på det
man har. Det blir inget mer än så, du skapar din
vardag och du skapar ditt trauma. Det är svårt att se det
underbara när allt är svart och gömt.
 
Nu har jag ett ljus och det kan leda mig framåt så det känns så bra.
Jag tror inte att jag skulle vilja byta ut det heller. Man har det
man har och man skall vara nöjd för det. Ja det kan man
säga att jag är. Det tar en tid men till slut sitter det
där. Nu skall min söndag ta form och jag skall
ta min frukost, njuta av den och sen gå
vidare i min dag.
 
 
Det blir
nu en sväng till Brinken
där jag och min dotter m,ed familj
skall iväg till Nynäshamn och fota oss. Jag har
bett Ari följa med men han sa nej det räcker med dom kort vi
har på oss. Men det tycker inta jag, så jag vill ha ett kort med Camilla då,
Linus och jag och familjen. Ja det är ju så och så får det bli.
 
I Nynäs är det lite så där stress för det var en liten ateljé och man kan
lätt känna sig instängd. Det tar inte så lång tid men det är ju så när
man väntar kan ju tiden snigla sig fram. Eller det känns så.
Ja så var det klart och jag är nöjd med fotograferingen.
Linus tycker det är bra att det är slut för han är
så trött efter detta. Stackars killen.
Han orkar inte så mycket.
Men det blir bra
sen.
 
 
Då så
hemma och jag
skall ta Bee och fara hem.
Vi skall få besök skit kul. Då skall
jag fixa kaffe och så kommer han, vi snackar och
skrattar och tiden är så kul. Jag och Ari skall ju till Biltema så vi
kan ju gott köra hem han. Nu skall vi då köra hem och fixa middag så man
kan göra kväll. Jag är trött och super seg.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0