Grattis på fars dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191110
 
 
GRATTIS 
 
Naemi & Maima
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en söndag och jag är inte så värst på humör att göra
något överhuvudtaget. Jag skall nu bara se till att det
blir bra och lugnt så kommer allt att bli bra.
Jag har inget planerat och jag har
inget att stå i just nu.
Min dag är på G.
 
Frukosten 
den intar jag med
ljus och skön musik. Det
är det som är viktigt och jag känner
att det är den som lyfter mig i dag. Så jag
kan säga att det är så jag känner mig i dag också.
På G alltså.
 
Jag har ont och är inte en rolig människa, det är fan att jag skulle
få det som är värst, stigande smärta tills det blir bättre. Jag 
tycker det räcker nu med smärta det är 6 dagar efter
operation, det räcker. Han sa att detta kunde
ske men va fan, inte nu jag
orkar inte.
 
Jag har
annat att ta hand
om inte ryggsmärta. Det är
så jobbigt och så skit trist. Jag fattar
inte att detta är så påtagit nu, jag vill bara
att det går över nu.Jag vill inte ha det så här, men se
det från den ljusa sidan, så bra det kommer att bli. Ja så är det,
det kommer att bli super, snart hoppas jag.
 
Lunchen blev vi bjudna på och det är Juhani som köper
pizza till oss, kul tack. sen kommer pappa fikat, det är
Rickard och Jack som kommer. Härligt med lite
uppåt skratt just nu. Det blir så kul och jag
känner mig helt okej. Roligt med
barnbarn som kommer
och hälsar på.
 
 
Ja det är
planerat kaffe på
Brinken efter middagen, vi
skall lämna och hämta saker och
det blir en kaffe så klart. Det är ju bara
att kramas och se till att det fungerar. Men vi
skall ha middag först, Ari gör spagetti röra med korv.
Det fungerar men det är inte bästa maten tycker jag,
 
Så är det då lite kväll och jag skall vidare mot kaffe på Brinken,
Här kommer det att vara super gott och super nöjd
mormor, Ari har ju fått en present av Linus.
Han tyckte det var viktigt att ge den.
Ukki gillar du den? Ja säger Ari,
jag dricker ur den varje dag.
Så det så. Den är bara 
min säger Ari,
Linus ler
 
 
Det blir
kväll och vi
kommer hem 20.30
så det blir tv och lite slappt.
Det är ju så lugnt i kväll, Ashani har
fixat en kvälls drink. Den innehållet är hemliga
saker, Och den är god, super god. Så min kväll är nu
och det är ju bra, lite spårlöst innan sängen, nyheter och
så sova på det.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0