Grattis

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 47 dag 327 på året
 
 
 
 
191123
 
 
GRATTIS 
 
Klemens
 
Grattis Phia
på födelse dagen.
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar sent i dag har haft en skön morgon med bra sömn.
Det är dags att äta lite frukost och se vad dagen
kan ge mig. Jag hoppas att det lungt och
sköbt. Min morgon startar med att
gubben ser på film med
volym som på
bio.
 
Så tröttsamt
för mitt huvud. Men
vad skall man göra han sitter
uppe nu i alla fall. Ja jag får ta en
Alvedon så är det bra sen. Det är en bra film
så jag kollar jag med. Det är Spider man och Adventure.
 
  
 
Sen var det dags att åka ner till Brinken och hjälpa till med dukning och allt
rut omkring. Det är full fart på oss Pia är dår och hjälper tilloch sen
droppar barnen in. Jerry med Olivia och Elton, Rickard,
Jessica och Jack, Eva och Malin kom och så
klart min man och son Juhani. Lite
kort har jag.
 
 
Linis och jag               Camilla
 
Massa killar här       Mitt fat merd gosaker
 
Här var det bara att ta försig
 
Mina barnbran 
 
Juhani, Jerry och Ari.             Thomas och Ricklard
 
Malin, Pia och Camilla                   Min fina kille Jack
 
Eva och Jessica            Jag och Jack 
 
Jag och Elton          jag och Olivia
 
 
Tack för en bra dag och det är så kul att så många kom.
Kärlek från mitt hjärta till er alla. Nu skall jag hen
och njuta av minnena jag har fått av
denna dag. Vilken tur jag har
mina fina barn.
 
Jag sakna
mina tjejer från Ärla och
Lukas och Tindra. Men man kan
inte få allt det vet även jag. Jag är nöjd
med detta. Det ä'r ju så bra så, nu skall jag återgå
till vardagen och bara mysa hemma hos mig, jag har värk i
kroppen men den tar jag . Så nu skall jag bara njuta resten av kvällen.
 
Jag tittar på >Så mycket bättre< och det är så bra, bra artister och
kul att se dom så. Hur kul som helst, trött blir jag så jag kollar
läget från sängen och somnar troligen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0