Hälsa på många.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191120
 
 
GRATTIS 
 
Pontus & Marina
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag med jävla massa smärta, har inte sovit ett skit, somna klockan
06 på soffan av utmattning. Jag har haft jobbigt, jag sov där
vid 24.00  i så där 30 minuter, vilka intensiva minutrar,  
jag var där uppe. Träffa min mamma, min bror, 
några vänner och min puppa. Det var 
 stilla och fint, hon log och jag
blev alldeles varm.
Så skönt det
var.
 
Sen var
jag vaken och mitt
ben börja värka, så konstigt det
kändes. Men nu har jag sparkat mig trött i
hopp om att somna om, men nej nej varför då?? Jag
är vaken och vrider mig fram och åter, fan så tungt. Nu skall jag
i alla fall gå upp. Jag skall fixa min underbara frukost, njuta av den
och se till att min dag är på G med fanfarer.
 
 
Planerar in dagen då jag skall träffa Pia nu vid lunch, vi skall
hämta bilen hennes i Sätra. Jag skall också då titta på
en ny bil.Begagnad så klart, den jag föll för
är en Honda jazz och alla som är lite
transformers nördar som jag
vet att Jazz tillhör
dom också. 
 
Inte för
att jag skall lämna
Bee nej då han kommer
med mig överallt. I vilken bil jag
än väljer. Väl hemma så visar jag Ari bilen 
han blev inte så glad. Den kostar en hel del. Ja ja
jag letar vidare. Lite less blir jag, jag vill ha en bil som är fin och
lite nyare, eller en riktig Bumble Bee, det är bara att välja gubben lilla.
Ha ha ha.
 
Nu skall jag åka till Tullinge och se till att allt blir som planerat
med att träffa Eva också. Hon är lite sen och då är Malin
snäll och startar tvätten. Det är ju snällt. Pia kör mig
dit  Och det är super snällt. Jag skall ju bara
ta en fika meds Eva sen kommer
Thomas och plockar mig.
Nu är det Eva och
jag ett tag.
 
Nu var
det då dags att bli
hämtad av Camilla, Thomas
och Linus. Jag skall ju med till NKS i
morgon. Så det är ju bara att tacka för en
stund med Eva och sen är det lite Karlsson tid.
Klockan är bara 19 så det är inte så mycket, vi kollar
på film, och så är klockan mycket. Då måste vi sova.
 
Thomas sover med Linus på soffan, det var meningen att jag och
Linus skulle sova tillsammans. Men han somna på soffan
och då stanna pappa där. Jag och Camilla dela
säng så det går bra.
 
Tack för i dag.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0