Hemkomst

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191106
 
 
GRATTIS 
 
Gustav Adolf
 
 
DAGENS CITAT
 
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en morgon
på sjukhuset och massa snack
med läkare, sjuksköterska och sjukgymnast
så får jag åka hem. En taxi kommer och hämtar mig och
jag kan åka hem. Här kommer lite kort från sjukhusvistelsen.
 
Här kom jag till sjukhuset avdelning 21
På plats i sängen väntar på att få komma
ner till operationssalen
 
Klar och uppe på sal 14:4
Middagen var så god.
 
Fortfarande syr gas 18,00 och dricka skall jag.
Blåmärke på vänster ögonlock.
 
Min sängplats och utsikt från mitt fönster.
 
Nu skall jag vila och se till att ha det skönt.
Det är lite häng på soffan, mannen kommer hem och
det är skönt. Dotter med familj kommer på fika, det är underbart.
Min son skall vara hemma ett par dagar och hjälpa mig, så skönt  Jag
känner att detta skall gå bra.
 
Det är ju inte mer en så så på
återseende i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0