Inger att göra

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191109
 
 
GRATTIS 
 
Teodor & Teodora
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är alltså bara att in se att jag skall ta det lugnt och att det blir bra till slut.
Frukosten är intagen och det finns inget mer att göra här. Så det är
soffhäng som är på tapeten. Hur kommer det sig att jag skall
hänga här hela tiden? Jo jag skall ju bara vara
lite lugn och behöver vila. Min man
sköter hemmet
 
Så nu
kommer det sig
att jag skall ta fika och se
på tv. Inget händer  så jag sover lite.
Det är skönast så. Hoppas det blir en bra dag
trotts allt. Bee skall ses över så då är det ju bara att inse
att perioden med denna pärla kan vara över. Det kan vara så att den
är slut och det gör mig så ont.
 
 
Jag får också reda på att min man skall i väg, han skall träffa Stefan och min son.
Har han inte ens tid att svänga förbi och säga hej till sin mamma??
Jag vet att detta har hänt tidigare, och nu känner jag
att det är för jävligt. Jag tror att det är dags att 
sätta ner skon, så besviken är jag på
han. Men det är ju bara att
låta det rinna av,
 
Jag kan ju
göra en herr x
ha ha ha. Nä så låg är 
jag inte, min son bestämmer
sitt liv själv. Jag bestämmer mitt själv.
Jag vet hur det blir sen så jag är lugn med detta.
Sanningen kommer fram till slut. Nu skall jag i alla fall
hänga här på soffan, det blir så i dag. Gympan i sängen har man
gjort så den är också klar.
 
Det är tyst och lugnt jag hoppas att det blir bra med detta så jag kan
börja röra mig. Jo jag rör mig som jag skall och jag hoppas
att det blir bättre fram över. Så nu skall jag bara 
ha resten av dagen till min belåten het.
Jag hoppas att det blir bra
detta. Ser lysande ut.
Nu skall jag 
vila.
 
Middag
det blev mos,
hemlagad och korv.
Det blev gott och det skall
man vara glad åt. Kvällen kommer
och det är bara att njuta och se på film äta
med ungdomarna och bara ha det bra. Nu skall
dessa två ut och göra stan men det är väl bra kan
jag lova. Jag avslutar min kväll med lite film.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0