kollar bil

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191122
 
 
GRATTIS 

Cecilia & Sissela
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hur skall man egentligen starta en dag/morgon. Skall man
rusa in i duschen och sen klä sig för att äta frukost,
eller skall man ta sig tid att äta frukost förs
med relaxmusik så dagen kan
fortsätta i den andan,
lugnt och skönt?
 
Ja jag
väljer att stiga
upp 30 minuter tidigare,
sätter på relaxmusik, tänder ett ljus,
gör lite andningsövningar som inte tar så lång
tid. Äter min frukost andas och njuter. Stärker hela mitt
inre och själen mår bra, duschar klär mig och har i alla fall tid
kvar innan  man skall åka, om man skall det. Jag skall det inte i dag.
 
Jag njuter av musik, har andats och ärter nu min frukost. Hur bra som helst.
Jag har det så gott i min värld utan skit och elände utifrån. Jag har
bara mitt och det är mitt hoppas det är lite extra bra i dag
då det är fredag och lite helg framför mig. Så
kan jag umgås med de som vill
umgås med mig.
 
Det är inger
som helst planerat i dag,
jag hoppas det kan vara en bra
dag och att jag kan få vara i harmoni
hela dagen. Det skall vara en underbar känsla
för mig i dag. Jag pratar med Pia i luren hon skall till sin
mamma och hjälpa henne med lite saker. Vi kanske kan ses 
en stund innan hon skall till jobbet.
 
Min man vill att jag skall till Årsta för att se på en bil som bara ser cool ut.
Skall jag köpa en bil som ser cool ut?? Ja du det är ju bra. Varför
inte, jag behöver inte var som alla andra och ha fina bilar
och dyra vanor. Jag tar mig en cool bil. Vi, jag och
Ari åker till Årsta. Väl där tittar vi på en
bil som är så cool och det är
nästan så jag vill ha
den. MEN
 
 
Pia ringer
hon undrar vart
vi är och hon vill komma
så vi kan ta en fika. Ja det är
helt okej så hon kom och såg bilen
och sa att den var ju cool. Jag är och letar
efter en ny "Suit" till Bumble Bee. Det kommer bli
så bra. Men det är något med denna bil, har den varit krockad?
Är den ram sned? Varför är det olika färger på den? Varför låter den
hela tiden i låser när man kör?
 
Massa frågor rasar fram men vi skall fundera, jag hoppas att
det är flera sådana här bilar, kan passa mig och Bee.
Ja han måste ju ha en ny kostym, det funkar inte
med den han har nu.Den är ur funktion.
Så kan det bli i bland. Till min
fasa så klart, jag älskar
denna bil jag har.
 
Nå väl
kaffe blev det
och så är det bara att
åka hem och se vad jag skall
göra i kväll. Vi planera maten till middagen,
potatis, korv och tomatsås. Min son äter allt utom såsen,
tråkigt men sant. Jag tror att det är bara att köra in kvällen nu då.
Lite film och lite annat snack. Det blir IDOL och det blir lite annat också.
 
Nu skall jag i säng.
Set resultatet på Idol i
sängen tror jag. Gottfrid åker ut,
nu är dom bara tre. Ja det var uträknat.
Så nu är det bara att köra på med nattens alla
drömmar.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0