Läkarbesök

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191129
 
 
GRATTIS 
 
Sune
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är
det ju fredag, jippi
hurra, det är helg och jag
är helt slut innan helgen ha ha ha.
Jag hoppas att den här helgen ger mig lite
styrka på att Bee vill komma till mig igen. Han skall
få en ny liten del. Det är spännande, jag hoppas och hoppas
så innerligt. Att vara låst och helt ute och cykla är galet. Så nu skall jag
hålla tummen och se till att han mår bra, Bee alltså.
 
 
Frukost jag skall njuta av den och se till att få i sig det man skall på morgonen.
Som alla bör veta är detta viktigaste start målet på dagen. Jag vet att
jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen. Alla barn
bör man sitta med ha en bra frukost, det kan vara
svårt när alla föräldrar måste jobba nu
för tiden. Man vet ju att barn inte
gör som man säger utan
som man gör.
 
Ja nu
så kommer Pia
så då blir det att hänga
med henne. Hon är snäll och kör
mig till läkare i Vårberg, så vi börjar där.
Det är om min sömnapné, det blir inte så mycket
han gör då han slutar på detta ställe och kan inte ta hand
om detta. Han berättar att min näsa stänger sig när jag andas in
genom näsan. Jag får ordet att köpa lite grejer och sen ta nässpray mot
svullnad. Det kan hjälpa. Resten får Norrtälje ta hand om.
 
Okej då är det bara att köra mot Kungens Kurva  Här skall vi till
några butiker, leta julklappar och ljus och vete fan annat.
Jag får i hopp lite men jag är hungrig så det blir 
ingen handling innan jag äter något.
Då har vi ett bra ställe här.
Aleppo kebab strålande.
Hoppar in
här.
 
 
En kebab
i bröd, kebaben
har en sting smak och
är satans så god. det är ju bra.
Så nu är vi mätta och jag kan handla
vidare, vi skiter i det och åker hem. På vägen
åker vi mot MAXI, men där kan vi handla, okej det
blir strålande. Så vi handlar där och så åker vi hem till mig,
hänger upp gardiner och stjärna.
 
 
Gardiner är på plats nu.
Stjärnan som är ny. super fin.
 
Sen blev det ju en kaffe på brinken.  En liten stund med skratt och
allvar, det är vad som behövs ibland. Mormors krigare har
haft en bra dag på NKS så nu är det bara tre
veckor kvar.Sen  ja sen.... Vet inte. Vill
inte veta. Familjen  skall nu leta
efter en passande gran så 
Thomas blir nöjd.
Det är bara så.
 
 
Pia och jag
skall nu hem eftersom
Camilla och Thomas skall leta
gran, Linus skall också ha en. Det blir
spännande att se var som kommer i vardagsrummet
hos Karlssons. Spännande varje år, vad för ljusslinga kommer
han att välja? Ja det får jag se i helgen kanske.
 
Nu släpper Pia mig hemma, vi skall höras och sen blir det några dagar
med olika saker att göra, jag hoppas jag kan få något annat än
Alvedon av min operations läkare, detta fungerar inte.
Jag skall ringa på måndag, ja min man har
kommit hem och det var ju bra.
Lite kaffe på det då.
 
Min man
fick ett fint erbjudande
av vår son om att köra han till
Jordbro efter efter gymmet, det var tydligen
svårt att säga nej denna gång. så dom far iväg.
Jag är själv hemma och ligger och njuter av tystnaden och
sen sätter jag på tv:n. Det blev lite mycket folk i mitt vardagsrum och jag
känner mina känslor kommer på utsida, Dags att hitta fokus, det går åt
skogen och jag har ett mega melt down.
 
Min dotter ringer mitt i värsta seminariet och jag skall fokusera det går bra,
Linus berättar att han nu är klar med tre veckors strålning. Han
är stolt, han visar också sin fina gran som han och pappa
satt upp på hans rum. Det är så fint, så super fint.
Så jag ser bara en super exalterad kille som
visar sitt rum för mig.
 
Jag pratar
lite till men Camilla
hon säger att hon hör och
vet att jag har ett melt down säger
att det går över, hon vill att jag skaffar en bra
kurator eller psykolog att prata med, jag behöver det.
Ja jag ska. Nu säger vi hej och god natt till varann då kommer
min man hem, han vet också att jag inte mår så bra. Vi snackar och sen
blir jag så trött kollar klart på IDOL i sängen, somna en stund men såg att Tusse
är i Globen, SUPER Grattis 
 
Jag somnar igen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0