Smärta

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191113
 
 
GRATTIS 
 
Kristina & Krister
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
en ny dag och
jag är glad att dagarna
går framåt. Det är tungt och det är
jobbigt, jag kan inte fatta att detta inte vill
släppa. Men det är ju så med onda människor, he he
vi förgås inte så lätt. Det är inte lätt att vara alla till lags.
Sen är det ju så att jag är bara till för min familj.
 
Jag har inte lust att engagera mig i andra, jag måste i
dag se till att jag har det bäst och att min varda
går i hopp. Jag skall ju till jobbet igen 
all kraft måste återgå dit jag vill och
dit jag kan styra själv. Min dag
är nu i gång.
 
Andas,
Yoga och vacker
musik för själen, så är
jag igång och det är så skönt.
det är bara att andas på och fortsätta
dagen  Jag vill bara känna att jag har allt i kontroll
läge för att överleva  dagen. Det är ju bara att köra på då.
 
Frukost
 Det blir att njuta ett tag.
Jag tror folket börjar röra sig nu, 
så bäst att ta plats i vardagen. Jag hoppas
att det det blir en bra dag trotts allt runt om. Jag har
ingen lust med detta nu eller sen heller. Nå väl, Eva och Arto
skall vidare till Norrköping i dag så det är ju bara att ta farväl så att
säga, 
 
Då är jag ensam i dag och det är väl inget att humma om, det är skönt
då jag kan sova som jag har tänkt mig, eller inte för det är ju
dumt eller hur,  Jag hoppas att jag somnar en stund.
Bara en liten stund. Men nej, nej åter nej.
Jag pratar med Camilla hur går
det och hur mår han.
Ja  som sagt.
 
Jag hoppas 
mina böner hörs och jag
hoppas att livet kan komma tillbaka
som det bör.Hur fan skall man annars gå genom livet.
Ja nu är det bara att invänta mannen han är på G hem och det
är ju bra. Jag skall kolla lite på tv och sen skall jag nog vila i
sängen och sova lite.
 
Pilla messar, ja ha du nej men ....mej. Jag skall smälta detta, hör
av mig i morgon. Nu skall man försöka sova. Lycka till
med den då. Ja vad skall man säga, helvetes
  helvete.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0