Sällskap av Pia

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 45, dag308 på året 
 
 
191104
 
 
GRATTIS 
 
Sverker
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det måndag och min man har åkt till Eskilstuna.
Det är inte så kul då jag känner att han behöver
hjälpa mig hemma. Nu är det ju så att jag
inte säger något åt han men jag har
ju min fantastiska dotter, trotts
hennes smärta med Linus,
så hjälper hon mig.
 
Min son också
han kommer att vara
hemma med mig några dagar
så han är ju guld värd. Jag har ju fler
barn, får väl jaga dom lite då. Jag kan ju
förhoppningsvis bli super bra fort, så jag
kan fixa mitt hem själv. Det återstår att se. Nu är
det i alla fall måndag och jag kan känna att allt är bara
en evig väntan.
 
Min frukost, i dag får jag äta den men inte i morgon, jag skall
njuta extra mycket i dag. Så jag återkommer om ett bra tag.
Då är man klar och jag kan bara fortsätta min förmiddag.
Jag kommer att få besök av Pia och det blir så kul.
En lunch på Tuna Pizzeria, så kan vi ta
kaffe hemma. Det blir så kul
vilken dag.
 
 
Snack och
skratt, ja det är vad
man får om man är med Pia
en måndag. Jag hoppas att det blir fler
tillfällen så att jag kan njuta av lite bra vänskap.
Ja jag skall säga hej då till Pia då hon skall till jobbet.
Jag skall förbereda mig in för kvällens duschningar, två
stycken skall det vara med två timmars mellanrum.
 
 
Det blir tajt och jobbigt Men det skall väl gå. Man skall ju
duscha i morgon bitti också plus på sjukan. Ja
jag planerar lite middag till Juhani och hans
matlåda. Jag har sallad som jag skall äta.
Det blir ju bra det, nu kan man
snart starta proceduren
med kvällen.
 
Jag skall
passa på och tala
om att INGEN blogg kommer
i morgon för jag är på operation då.
Jag skall försöka återkomma på onsdag.
Hoppas du står ut att vänta, du måste ju gilla min
blogg efter som du kommer in varje dag. Det glädjer mig.
Tack.
 
Då så nu är det kväll jag har min platta äntligen och
kan jag lugnt ligga här i sängen och skriva. Den
kommer med till sjukhuset i morgon så
det blir bra ta hand om dig så
hörs vi på onsdag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0