Bio med mannen

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
191124
 
  
GRATTIS 
 
Gudrun & Rune
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja då är
det en fin söndag
och jag skall njuta av denna
dag som jag  bara kan. Jag är här och
nu och skall bara va, inget kan bli fel eller ingen stör.
Skön musik och ett ljus brinner fint. Ja det är ju så som det skall vara.
 
Jag startar min dag med en skön frukost som är pricken över i:er
en dag som denna.Så jag fortsätter att njuta av min dag.
Det blir frukost nu och lite mer skrivande på
Facebook och lite läsning av nyheter.
Man skall hålla sig ajour så
man vet vad som
händer.
 
Min man
är uppe sent
väldigt sent. Han har
sovit till 10.25 det är väldigt
ovanligt. Jag väckte han så om jag
inte gjorde det skulle han sovit längre,
helt klart. Jag fråga om vi skall ta en bio och
käka ute, det kan ju vara kul. Jag skall bar duscha
och få få på mig lite kläder, det kan ju vara bra.
 
På väg mot Heron
 
Så skall vi då åka, jag tror att det blir Turmenator för Sarah och
Schwarzenegger är med. Då blir den bra hoppas jag, det är
helt galet men det blir nog bra. Vi kollar lite soffor
på MIO och HEMFRID, det är fula soffor
nu tycker jag, Kuddarna man skall
sitta på skall vara tjocka och
soffan skall vara hög så
man kommer ur
den.
 
 
 
  
 
 
jag hitta en
på MIO som var helt
okej, den heter Enjoy Den
är så snygg Det fans någon liknande
på HEMFRID också helt okej. Vi fika på waynes
coffee och så var det bio. Det var bra och jag känner att
en kramp kommer smygande och hugger sen i. Helvete. Jag
blir galen på detta.  Fan jobbigt.
 
 
 
 
 
Tänt ljusen hemma ser bra ut. Jag skall nu relaxa ett tag för 20.30
skall jag vara med på en healing stund. Jag längtar som
bara den. Jag hoppas att det hjälper med tiden.
Distans healing kan vara svårt att nå
men det är okej när det
fungerar .
 
Så lite tv
innan men klockan
är snart dags så på återseende.
Så det var magiskt, men fick lite huvudvärk.
Jobbigt skall ju ta Alvedon 24.00 så jag tror jag dricker
vatten så länge. Det blir så bra och så mysigt. Kroppen jobbar
på och den släpper till slut så nu är det okej . Då skall jag nu lägga
mig , min man skall ju till jobbet i morgon så han måste sova,
 
Tack för i dag min vän, lika kul att se dig här.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0