Tänder ljus

 
 
 UPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191102
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det lördag och det ser inte ut som det skulle
vara ett skönt väder att åka ut i. Det är tre grader, 
disigt och molnigt på himmelen. trist. Men
det är bara att njuta, för man har ju livet
och det är det som räknas. Och när
jag ändå pratar om liv, i kväll blir
det ljus att tända på gravar.
Blir fint att se.
 
Men jag
skall börja från
början och i dag är
det frukost först och 
skall jag njuta av min dag.
Yoga och andnings yoga är
klar så det blir frukost och en
smula meditation.
 
 
Ja det blir då dags att ta sig in i bad rummet och få sig
en härlig dusch och sen på med "palter", det är alltså
kläder. Ja min dag har nu startat och det känns bra.
Jag skall fixa med bäddning efter det tar jag kaffe
med min man. Vi njuter av förmiddagen och 
det känns bra.
 
 
Nu är det lunch och Ari gör omelett med bacon.
Lätt och gott Vi har det bra och han skall
kolla trav snart. Jag tar en kaffe med
Camilla, det är lite avkopplande.
Vi planerar för söndagen,
och tiden rusar iväg.
 
Jag möter
Ari på Willys vi
skall handla. Det är ju
lite som skall hem. Så kan man
relaxa lite och bara va. Ari skall fixa
middagen, vi skall ju i väg och tända ljus.
Det är tydligen stressigt för Ari i dag för han är inte
glad alls.
 
Middagen blev fläskfilé med potatis och grönsaker. Gott så
det är ju okej. Då så skall man iväg med alla ljus och
vi startar med Puppan, Där efter är det mamma 
och pappa. Pia får ljus också, sen är det
ju Gregers tur. Här är det alltid
fullt med bilar och
människor.
 
 
 Emelie  och   Dalens begravningsplats
 
Pia  och   mor och far 
Botkyrka kyrka
 
 
 Min bror Greger Skogskyrkogården.
 
Vi skall
till Spånga och
hämta en grej Ari köpte
på blocket. Sen skall vi hem, nu
har jag ont väldigt ont. Så på vägen hem
är det så jobbigt. Men efter en tur runt världen
är jag hemma och rasar i säng. Tack världen för i dag.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0