En dag på NKS

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191128
 
 
GRATTIS 
 
Malte
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Upp vid 5.30 för att fixa i ordning mig, nu skall vi till NKS.
Det är lika pirrigt varje gång man skall dit, vad
händer, kommer allt gå bra eller? Har
man inte hjärnspöken så får
man. Men min krigare
är på topp.
 
Vi kommer
fram och nu är det då
medicin och så skall vi ner till Linus
skanner. Han är tapper och tycker att det är bra.
Otäckt att sövas, men i dag säger han >God natt mormor<
Tårar kommer upp i ögonen, jag vill ta han där i från och bara säga
att allt blir bra. Jag dör av smärta, vad han får gå igenom, fan helvetes jävla skit.
Jag har ett melt down ........
 
Nu skall jag titta Camilla i ögonen och inte dö, nej då allt är bra eller hur.
Ja vi går upp tar lite kaffe och smörgås. Dom ringer från uppvaket,
Thomas och Camilla går ner jag väntar på rummet. Det tar
en stund, jag hinner fundera och försöker reda ut
mina frågetecken. Det går inte. Jag har
tappat allt. Ja men se där här
kommer dom.
 
Då skall
mötet för Camilla
och Thomas vara så jag och
Linus ligger i sängen och kollar på TV, Han
visar några pokemon han har fått tag i. Han spelar
med pappa och mamma även morbror spelar med han.
Ja det tar tid detta mötet och Linus vill bara hem, han gillar
inte att vara på sjukhuset. Därför får han åka hem. Han
äter då i alla fall.
 
 
Han skall kolla ögonen och det skall göras nu innan vi kan åka
hem, det blev en lång dag och fy vad vi är trötta.  Nu kan 
kommer taxin, vi skall hem skönt tycker vi alla.
Jag hoppas att det blir fler tillfällen
jag får följa med till NKS.
Att stötta Linus
är vad jag
gör.
 
Väl hemma
kaffe och lite snack om
dagen. helt galet och som han krigar
Mr 100. Jag skall hem och Thomas , min fina
svärson  han kör mig hem och så är det bara att tacka för
det och hoppas på att han får vila nu. Kommer upp och upptäcker att jag 
har glömt väskan hos Camilla och min medicin.
 
Ringer och snackar med Camilla dom kommer senare. Var vist något
fel någon stans. Så kom dom då och ja dom letar Pokemons,
hela familjen år som galna.Man slåss på gym och
så vinner dom och tar över gymet. Så grymmt
Juhani håller också på med sina
polare. Så nya grejen är
Pokemons.
 
Tack för
att ni kom med min
väska, grymt snällt. Så jag
tar den, pussar Linus och sen går
jag hem. Skall äta har jag tänkt. men
det smakar inte så jag skippar det. Jag tar i alla 
fall en smörgås. Sen skall jag titta på tv tjena det funkar
ju inte. Ja jag lovar nu skall jag vila, telefon ringer och jag snackar
med Pia en stund. Det är skönt och sen kan man lätt sova.
 
Min som kommer hem efter jobbet och det ser bra ut. Han har
fullt med saker att göra. Så god natt fina kille. Ja jag skall
också försöka somna om det kan bli lite trixigt .
Men jag gillar att sova så jag somna.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0